اپل

آیفون ۱۲ مینی بهترین گوشی اپل است ؟

کدام آیفون ۱۲ را بخریم؟ اپل هم اکنون ۴ گوشی را به عنوان پرچمدار روی ویترین دارد که دو به دو از نقطه نظر فنی مشابه‌اند. آیفون ۱۲ پرو مکس iPhone 12 Pro Max  و آیفون ۱۲ پرو iPhone 12 Pro  تقریبا مشابه‌ هم‌اند و آیفون ۱۲ / iPhone 12 و آیفون ۱۲ مینی iPhone 12 Mini هم کاملا شبیه‌ هم هستند.

تفاوت پرو‌ها و عادی‌ها در اندازه صفحه نمایش و نداشتن برخی امکانات مثل سنسور لیدار است. در حالی که در فضای رقابت معمولا همه به پرقدرت‌تر نگاه می‌کنند در اینجا به عقیده ما اوضاع متفاوت است. در واقع بهترین گوشی موبایل همواره قدرتمندترین آنها نیست کاراترین آن‌ها برای هر شخص است. گوشی‌های هوشمند در طی زمان مرتب بزرگتر و بزرگتر شده‌اند اما فرض کنیم بهترین دوربین جهان روی یک  گوشی ۷ اینچی که به زحمت بتوان از کیف بیرونش آورد به چه کار می‌آید؟ در نهایت گوشی‌های بزرگ به کجا می‌رسند؟ تبلت؟ پس بهتر نیست اگر نوع استفاده از گوشی‌مان مثل تبلت است اساسا به سراغ تبلت برویم؟

آیفون ۱۲ مینی از نظر دیزاین میراث‌دار دوره‌ای است که آن را با اسامی با احترامی چون استیو جابز و جاناتان آیو به یاد می‌آوریم از این رو یک گوشی قدرتمند است که پردازنده و صفحه نمایشش تفاوتی با آيفون ۱۲ پرو مکس ( قدرتمندترین آیفون موجود )  ندارد ولی در عوض به راحتی در جیب جا می‌گیرد. پس مهمترین ارزش آن «اندازه» و سایز است جایی که دوباره حس می‌کنید یک گوشی در یک دست دارید که می‌توانید با یک دست با آن کار کنید و به سرعت از جیب خارج کرده و عکس بگیرید.

نمی‌توان این گوشی را بی نقص دانست و مهمترین نقص آن باتری است. هنوز سایز باتری تعیین کننده میزان شارژ است و به همین دلیل آیفون ۱۲ مینی با سایز باتری کوچکتر عملا شارژ کمتری را نسبت به دیگر آیفون‌های سری ۱۲ نگاه می‌دارد جدا از اینکه گفته می‌شود از باتری ارزان‌ قیمت‌تری هم بهره برده است.

یک مزیت بزرگ آیفون ۱۲ مینی دوربین آن و به خصوص دوربین اصلی و حساسیت سنسور آن در شب است. عکسهایی که با این آیفون می‌توان در شب گرفت فوق‌العاده است جدا از اینکه پشتیبانی از ویدیوی 4K با ۶۰ فریم برثانیه هم یک قابلیت مهم برای تصویربرداری با کیفیت است که در ترکیب با لرزش‌گیری که بسیار خوب کار می‌کند یک ابزار کارآمد کوچک در اختیار کاربر است.

آیفون ۱۲ مینی حتی با حساب دلاری هم ارزان نیست اما با توجه به اینکه اپل داخل جعبه شارژر نگذاشته دو لوازم جانبی برای آن توصیه می‌شود : یکی شارژر ۲۰ واتی و دیگری پد شارژ مگ سیف که از طریق اتصال آهن‌ربایی به پشت گوشی وصل می‌شود.

در یک کلام آیفون ۱۲ مینی یک محصول قدرتمند جمع و جور است قطعا برای یک کاربر حرفه‌ای استفاده زیاد از آن نیازمند شارژ مجدد در طول روز است اماحتی بهترین گوشی‌های امروزی هم برای کاربران پراستفاده نیازمند یک بار شارژ در روز هستند.

 

آیفون ۱۲ مینی

https://itiran.com/2020/12/04/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%b9%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%d8%9b-%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-12-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%d8%a7-%d8%b6%d8%af%d8%a2%d8%a8/

آیفون ۱۲ مینی

 

نمونه عکسهای آیفون ۱۲ مینی

عکس :‌آیفون  ۱۲ مینی پردازش شده با اپلیکیشن Focos

Processed with Focos

‫7 دیدگاه ها

  1. بازتاب: mejaqq
  2. بازتاب: http://bonanza178.pl/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا