ارز دیجیتال

بیت کوین یک قدم تا 50 هزار دلاری شدن فاصله دارد

بیت کوین این روزها هیچ حدومرزی را پیش روی خود نمی‌بیند و اکنون در یک قدمی ‌فتح قله 50 هزار دلاری است.

ارزش بیت کوین در ساعات آغازین روز یکشنبه، به 48 هزار و 700 دلار رسید و طولی نکشید که این عدد روی 49 هزار و 714 دلار ایستاد. ارزش این ارز دیجیتال از آغاز سال 2021 میلادی، رشدی 70 درصد را تجربه کرد که نشان از محبوبیت روزافزون آن دارد.

اما آنچه این رشد محسوس را رقم زده، استقبال برخی از شرکت‌ها و موسسات مالی از به‌کارگیری به رسمیت شناختن این ارز و دیگر ارزهای دیجیتال برای معاملات میان کاربران بوده است. در واقع، روال کار به گونه‌ای است که در آینده نزدیک، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از ابزارهای مالی وارد دادوستدهای روزانه خواهند شد.

از سویی دیگر، ورود برخی شرکت‌های بزرگ همچون تسلا به این حوزه و خرید 1.5 میلیون دلار بیت کوین توسط این شرکت، عامل دیگری بر رشد ارزش این ارز بود. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا همچنین اعلام کرد که احتمالا در آینده نزدیک، امکان خرید خودروهای این شرکت از طریق پرداخت بیت کوینی را برای خریداران فراهم خواهد کرد.

چندی پیش، مسترکارت نیز از تمایل خود برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال خبر داد و اعلام کرد که در صورت رعایت برخی پیش‌شرط‌ها، از بسیاری از ارزهای دیجیتال در شبکه خود استفاده خواهد کرد. تصمیمی‌که تاثیر زیادی در افزایش ارزش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا