ایران

جزئیات ثبت‌نام دانشجویان برای دریافت ۶۰ گیگ اینترنت رایگان

به گفته وزیر ارتباطات دانشجویان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت ICTGIFTS.IR از اینترنت 60 گیگابایتی به عنوان یارانه آموزش مجازی استفاده کنند.
محمدجواد آذری جهرمی روز گذشته اعلام کرد که با توجه به شکایات متعددی دانشجویان، نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی در ترم دوم تغییر کرده است و به جای رایگان کردن سایت دانشگاه‌ها، به هر دانشجو و طلبه، یک بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنتی اهدا می‌شود. به گفته جهرمی در فرآیند پیش‌بینی‌شده، امکان فعال‌سازی بسته‌ هدیه روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب یا روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت‌نام 15 روز است و این مهلت قابل تمدید نیست. این بسته‌ها برای یک بازه زمانی شش‌ماهه برای همه مقاطع دانشجویی پیش‌بینی شده و حداکثر پس‌از گذشت 10روز از اتمام مهلت ثبت‌نام دانشجویان می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است. جهت احراز هویت دانشجویان و طلاب باید شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام خود وارد کنند.

پیش از این هم تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان، دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه، دانشجویان در چند نوبت مختلف، رایگان کردن ترافیک شبکه دانش‌آموزی شاد و سایت‌های مربوط به آموزش دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی بود که به از سوی دولت صورت گرفت.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا