ال جی

افزودن سرویس گیمینگ گوگل STADIA به تلویزیون‌های ال‌جی در اواخر سال ۲۰۲۱

ارائه تجربه شگفت‌انگیز برای گیمرهای Stadia Pro با صدای فراگیر5.1 روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در نيمه دوم سال 2021

ال‌جی الکترونیکس برنامه مشارکت خود با گوگل برای افزودن Stadia به جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند webOS در نیمه دوم سال جاری را اعلام نمود. پس‌ازآنکه Stadia به Google TV اضافه شود، ال‌جی اولین کارخانه تولید تلویزیون خواهد بود که از گیم‌پلی Stadia در webOS پشتیبانی خواهد کرد.

ال‌جی تاکنون تعهد خود برای پشتیبانی از گیمینگ برتر روی نمایشگرهای بسیار پیشرفته‌اش را به اشکال مختلف نشان داده و پشتیبانی از 4K و صدای فراگیر 5.1 برای کاربران Stadia Pro تأکیدی دوباره بر این موضوع است. نصب Stadia روی تلویزیون‌های ال‌جی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد در لحظه بازی‌های  برتر Stadia از قبیل Cyberpunk 2077 و NBA 2K21 و Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion را تنها با کنترلر Stadia و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار دیگر یا دانلود فایلی بازی کنند.

ال‌جی قصد دارد این سرویس جدید را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به‌صورت یک اپلیکیشن قابل دانلود از LG Content Store  بر روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی عرضه کند و تنها در کشورهایی این امر ممکن می‌گردد که Stadia قابل‌دسترس باشد. Stadia تاکنون بیش از ۱۳۰ عنوان بازی ارائه نموده و به شکل منظم این تعداد رو به افزایش است. این بازی‌ها به شکل مجزا قابل خریداری هستند یا اینکه گیمرها می‌توانند با دریافت اشتراک Stadia Pro عناوین معمول این مجموعه را به‌رایگان بازی کنند. این اشتراک همچنین تخفیف‌های ویژه و پشتیبانی از کیفیت نمایش تا 4K را شامل می‌شود. بازی نشاط‌آور با صدای فراگیر 5.1 کاناله و پشتیبانی از 4K HDR با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، پلتفرم Stadia را به انتخابی معقول برای افرادی تبدیل ساخته که به دنبال تجربه فوق العاده گیمینگ بدون نیاز به کنسول‌های بازی اختصاصی و گران‌قیمت هستند.

هنگامی‌که پای گیمینگ وسط باشد، مطمئناً مهار ترکیب پیشرفته Stadia و تلویزیون‌های OLED ال‌جی بسیار سخت خواهد بود. پیکسل‌های خود‌-نورده OLED ال‌جی بدون شک بهترین کیفیت تصویر HDR با سیاهی عمیق و دقت رنگ فوق‌العاده را در کلاس خود فراهم می‌آورند. ال‌جی اولین شرکتی است که در سال ۲۰۱۵ تلویزیون‌های توانمند 4K OLED HDR- را عرضه نمود و تمامی محتواهای پخش مستقیم یا ذخیره‌شده روی حافظه خارجی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی از زمان واکنش فوق‌سریع یک میلی‌ثانیه‌ای نمایشگر به همراه تأخیر ورودی کم بدون کوچک‌ترین کاستی در کیفیت تصویر بهره می‌برند.

Lee Sang-woo معاون ارشد استراتژی تجاری در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «ازآنجایی‌که گیمینگ به شکل فزاینده‌ای به امکانی تبدیل‌شده که دارندگان تلویزیون ال‌جی انتظار آن رادارند، پشتیبانی از Stadia روی تلویزیون‌های ال‌جی نشانگر تعهد ما به مشتریان‌ است. Stadia چگونگی دسترسی مردم به بازی‌های مورد‌علاقه‌شان را تغییر داده و با سازگار نمودن آن روی webOS ما پیش از هر گروهی به این پلتفرم می‌پیوندیم. »

تلویزیون‌های OLED که بهترین گزینه گیمینگ هستند، تلویزیون‌های جدید QNED Mini LED (با فنّاوری رنگ عالی  Quantum NanoCell و نور پس‌زمینه mini LED) و تلویزیون‌های ارتقا یافته NanoCell ال‌جی از ۱۱ ژانویه در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می‌شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا