تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

تست ویژگی «Spaces» توییتر برای چت صوتی میان کاربران آغاز شد

توییتر اخیرا از آغاز مرحله آزمایشی قابلیتی جدید به نام Spaces برای چت صوتی میان کاربران خبر داد.

به گفته توییتر، قابلیت مذکور فعلا برای تعداد محدودی از کاربران عرضه شده و به آن‌‌ها اجازه ‌می‌دهد تا در این پلتفرم به صورت صوتی با یکدیگر گفت‌وگو کنند. Spaces که از لحاظ عملکرد شباهت زیادی به اپلیکیشنن Clubhouse دارد، ‌می‌تواند امکان ایجاد اتاق‌‌های گفت‌وگو یا همان چت‌روم‌‌هایی را برای کاربران فراهم کنند تا بتوانند به صورت صوتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

در این چت‌روم‌‌ها، افراد حاضر ‌می‌توانند صحبت کنند اما ابتدا باید شخص ایجادکننده فضای Spaces به آن‌‌ها اجازه صحبت کردن را دهد. همانند Fleets، در قابلیت Spaces نیز امکان استفاده از ایموجی‌‌های مختلف فراهم شده و افراد شرکت‌کننده ‌می‌توانند از این ایموجی‌‌ها برای واکنش دادن در خصوص صوت‌‌های سایر کاربران استفاده کنند.

توییتر همچنین قصد دارد تا در آینده نزدیک، ویژگی پیاده‌سازی خودکار صوت به متن را نیز برای این پلتفرم خود ارائه دهد تا کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. البته این قابلیت، دردسرهای خاص به خود را نیز دارد؛ برای نمونه اخیرا چالش‌‌های زیادی در خصوص عدم اتخاذ سیاست‌‌های دقیق و مشخص کنترل و مدیریت چنین محیط‌‌هایی برای اپلیکیشن Clubhouse بوجود آمده است.

ورود یک هکر هلندی به اکانت توییتری ترامپ

حال باید منتظر ماند و دید که توییتر چگونه خواهد توانست این مسائل را رفع و قابلیتی با کمترین آسیب‌پذیری را عرضه کند.

تست ویژگی «Spaces» توییتر برای چت صوتی میان کاربران آغاز شد

 

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا