تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

تماس تصویری به توییتر اضافه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که توییتر قصد دارد تا خود را به عنوان رقیبی جدید برای اپلیکیشن محبوب زوم معرفی کند.

تقریبا 5 سال پیش، توییتر در اقدامی‌به منظور تقویت فعالیت‌های خود در زمینه استریم آنلاین، شرکت پریسکوپ (Periscope) را خریداری کرد. اما اکنون طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده از کدهای مخفی اپلیکیشن توییتر، این شرکت احتمالا قصد پایان دادن به عمر پریسکوپ را در سر دارد.

از سویی دیگر، توییتر ساعاتی پیش از خرید جدید خود به نام Squad خبر داد و طبق اطلاعاتی که در صفحه این اپلیکیشن آمده، Squad از امروز یعنی 12 دسامبر دیگر در دسترس نخواهد بود. این اپلیکیشن به منظور چت و برقراری تماس‌های ویدیویی میان کاربران طراحی شده بود و از قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش نیز بهره برد.

حال با توجه به توییتی که توسط اکانت Squad منتشر شده، می‌توان گفت که توییتر به زودی امکان برقراری مکالمات صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم خواهد کرد. اقدامات توییتر برای رقابت با دیگر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و اضافه کردن قابلیت‌های مشابه تازگی ندارد؛ این شرکت چندی پیش نیز قابلیت فلیت را که عملکردی شبیه به استوری اینستاگرام دارد، به پلتفرم خود اضافه کرده است تا از محبوبیت این ویژگی برای ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از این اپلیکیشن استفاده کند.

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا