پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

با ردیاب سلامتی Incus Nova آشنا شوید

این روزها اغلب ساعت‌ها و یا دیگر دستگاه‌های ردیاب سلامتی، روی مچ دست قرار می‌گیرند و با توجه به حرکات یک قسمت از بدن فرد، اطلاعاتی را گردآوری و ارائه می‌کنند.

سپس این اطلاعات توسط الگوریتم‌هایی که در این ساعت‌ها و دستگاه‌ها تعبیه شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند تا حرکات سایر قسمت‌های بدن فرد «حدس» زده شود. اما اخیرا شرکتIncus موفق به تولید یک ردیابی سلامتی 199 دلاری تحت عنوان Nova شده که می‌تواند از روش دیگری برای گردآوری اطلاعات مروبط به سلامتی افراد استفاده کند.

این دستگاه که در اصل به منظور ردیابی فعالیت‌های کاربر حین انجام ورزش شنا طراحی شده، قادر است در حین دویدن نیز اطلاعات دقیقی را ثبت و ارائه کند. این اطلاعات شامل نیروی دویدن، متوسط سرعت، ریتم دویدن، شتاب کاربر در هنگام آغاز دویدن، شتاب کاربر در پایان، میزان ارتفاع و مسافت طی‌شده می‌شوند.

از آنجایی که ردیابی Nova در قسمت بالایی ستون فقرات قرار می‌گیرد، قادر است به نسبت ساعت‌ها و دیگر پوشیدنی‌های هوشمند مرسوم، اطلاعات دقیق‌تری را ارائه کند.

با ردیاب سلامتی Incus Nova آشنا شوید

آلیستر برونلی، از قهرمانان ورزش سه‌گانه جهان که اخیرا به عنوان مشاور استراتژیک به شرکت Incus پیوسته، در این باره عنوان کرد که ورزشکاران با استفاده از Nova، می‌توان به اطلاعات دقیقی در خصوص فعالیت‌های خود دست یابند و از توانایی‌های خود حداکثر استفاده را ببرند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. احتمال آلودگی لپ تاپ های تولیدی اپل به ویروسی غیر قابل پاکسازی
    تعمیرات لوازم خانگی: متخصص در تعمیرات لوازم خانگی برندهای بوش، سامسونگ و ال‌جی – سبز اندیشان کارون -تجربه هایی برای فردای بهتر

    تعلیق نماد بورسی سایپا و ایران‌خودرو تا ۵ بهمن‌ماه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا