گوناگون

آشنایی با بهترین شهرهای جهان برای خرید!

خرید یکی از بخش های مهم سفر و گاهی تنها دلیل سفر به یک مقصد می باشد. یعنی تنها جاذبه ای است که می تواند یک مسافر را ترغیب به خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل نمایید.

به طور کلی خرید یکی از کار هایی انرژی بخش زندگی می باشد که تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه افراد دارد، چه خرید لوازم ضروری خانه و چه خرید وسایل و مواردی که خیلی ضروری نمی باشند.

حال تصور کنید این خرید در کشوری دیگر با سبک و اجناسی متفاوت باشد. بدون شک لذتی دو چندان خواهد داشت. از همین نظر برای شما بهترین کشور های جهان برای خرید البته از نظر مسافران و بررسی های انجام شده اورده شده است.

حتی می توانید با توجه به شهر های معرفی شده زیر مقصد بعدی سفرتان را انتخاب کنید.

پاریس فرانسه

شهر پاریس پایتخت فرانسه به غیر از این که از نظر تاریخی؛ فرهنگی و هنری برتری خاصی دارد. یکی از بهترین های جهان برای خرید می باشد. این شهر با داشتن فروشگاه های خاص و برند های خاص و همچنین مراکز خرید متعدد بهشتی برای دوستداران خرید می باشد.

میلان ایتالیا

میلان و پاریس هر دو شهر مد و خرید می باشند که سالانه هزاران گردشگر تنها برای خرید، حراج ها و مراسم مد به این شهر ها سفر می کنند.

در میلان نیز خیابان های متعددی وجود دارد که پر از فروشگاه های خاص و بزرگ می باشد. اکثر مارک های بزرگ و مهم جهان در این خیابان ها شعبه دارند.

البته این شهر پر از مراکز خرید متعدد می باشد که قیمت های معقول تری دارند.

استانبول ترکیه

فراموش نکنید که جنس ترک یکی از بهترین جنس های جهان می باشد که شهرت جهانی نیز دارد. در این شهر مراکز خرید لوکس و بزرگ و همچنین بازار های سنتی بسیاری وجود دارد که لذت خرید را برایتان دو چندان خواهد کرد.

اگر می خواهید بهترین خرید ممکن را داشته باشید و هزینه بسیاری نیز نپردازید. استانبول اولین و بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اولین مکانی که باید برای خرید در استانبول بروید خیابان استقلال شهر می باشد.

دبی امارات متحده عربی

دبی یکی از لوکس ترین شهر های جهان می باشد که مراکز خرید ان جز جاذبه های مهم ان محسوب می شوند. شاید هزینه خرید در دبی کمی بالا می باشد اما در زمان های حراج با تخفیف های استثنایی شما را شگفت زده خواهد کرد.

با خرید بلیط هواپیما پرواز تهران دبی در زمان حراج بزرگ و یا حراج های فصلی شهر می توانید خرید بسیار خوبی داشته باشید.

تمامی برند های جهان در این شهر شعبه دارند. همین مسئله این شهر را به یکی از بهترین شهر های جهان برای خرید تبدیل کرده است.

بالی اندونزی

بالی یکی از جزیره های کوچک، بزرگترین کشور مسلمان جهان است. این جزیره از امکانات تفریحی بسیاری برخوردار بوده و در کنار همه ان ها از مراکز خرید بسیار خوبی برخوردار می باشد.

یکی از جاذبه های این شهر همان وجود مراکز خرید می باشد که برای تمامی افراد را با هر بودجه ای راضی خواهد کرد.

مراکز خرید بالی

  • مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی
  • مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی
  • مرکز خرید گالریا بالی
  • مرکز خرید دیسکاوری بالی
  • مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی
  • مرکز خرید کالکشن بالی
  • بازار روستای سلاک بالی اندونزی
  • مرکز خرید مانکی فارست بالی

شانگهای چین

چین کشوری بزرگ با فرهنگی متفاوت و اصیل می باشد که در تمامی زمینه های بسیار حرفه ای وارد شده است.

وجود مراکز خرید و بازار های متعدد یکی دیگر از فعالیت هایی می باشد که این کشور بسیار بسیار خوب وارد شده است.

بدون شک پایتخت این کشور شهر شانگهای از تمامی شهر ها برا خرید بهتر می باشد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا