اپل

گوشی‌های جدید آیفون مستقیما از اپ استور برای خریداران ارسال می‌شوند

همه‌گیری ویروس کرونا، عاملی شد تا کاربران بیش از پیش به خریدهای آنلاین روی بیاورند و حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها به حداقل برسد. حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا نسل جدید گوشی‌های آیفون 12 را مستقیما از اپ استورهای خود برای کاربران ارسال کند.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل معمولا دستگاه‌های خریداری شده را انبارهای خود برای مشتریان ارسال می‌کند و در برخی موارد نیز این فرآیند مستقیما از چین انجام می‌شود. حال با توجه به سیاست‌های جدید، دستگاه‌های جدید در بیش از 300 اپ استور اپل این شرکت در سراسر جهان انبار و برای خریداران ارسال خواهند شد.

در این گزارش آمده که فروشگاه‌های اپل، کالاهای خریداری شده را از طریق شرکت‌های پست فدکس در آمریکا و UPS در کانادا ارسال خواهند شد. این یعنی، گوشی‌ها و دیگر دستگاه‌های خریداری شده ظرف یک روز به دست کاربران خواهند رسید.

اپل اعلام کرد که این روش باعث می‌شود تا کالاها بسیار سریع‌تر از قبل به دست مشتریانی که در نزدیکی فروشگاه‌های این شرکت قرار دارند، برسند. البته به گفته اپل، از این سیستم تنها برای کاربرانی قابل استفاده خواهد بود که محل دریافت کالا توسط آن‌ها، در فاصله 100 مایلی (حدود 160 کیلومتر) واقع شده باشد.

اپل این شیوه از تحویل کالا را بعد از همه‌گیری کرونا و اعمال محدودیت‌های ناشی از رفت‌وآمد، در ماه ژوئن و ژوئیه و به صورت محدود آغاز کرد. اپل در طی ماه‌های اخیر، چندی بار فروشگاه‌های خود را در سراسر جهان به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل کرد.

منبع
Gizmodo

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تلاش دانشمندان برای پیش‌بینی همه گیری های بعدی با اطلاعات کرونا
    ایده پردازان فردا : ایده های نو برای زندگی بهتر – مقالات دانشگاهی و تحقیقاتی،فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک

    چگونه سلامت باتری لپ‌تاپ‌های مجهز به لینوکس را بررسی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا