گوگل

اسپیکر هوشمند گوگل Nest Audio رسما معرفی شد

گوگل ساعاتی پیش، عضوی جدید تحت عنوان Nest Audio را به خانواده اسپیکرهای هوشمند خود اضافه کرد.

محصولی که از دستیار صوتی گوگل اسیستنت بهره می‌برد و قرار است جایگزین مدل گوگل هوم شود و جایی بین اسپیکرهای نست مینی و نست مکس قرار گیرد. گوگل قیمت این محصول را برابر با 99.99 دلار تعیین و اعلام کرده که عرضه آن از 5 اکتبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر آغاز خواهد شد.

این اسپیکر هوشمند از لبه‌های گرد و بدنه مستطیلی‌شکل بهره می‌برد که به صورت ایستاده و عمودی روی سطوح قرار می‌گیرد. همانند نست مینی، اسپیکر Nest Audio نیز به چراغ‌های LED چهاررنگ مجهز شده که در موقع شنیدن صدای کاربر و یا ارائه پاسخ روشن می‌شوند.

این اسپیکر هوشمند در رنگ‌های خاکستری روشن، خاکستری روشن، سبز، صورتی و آبی عرضه می‌شود. جدای از طراحی جدید و قابلیت صوتی ارتقایافته، Nest Audio از پس تمامی‌کارهایی که سایر اسپیکرهای مبتنی بر گوگل اسیستنت انجام می‌دهد، برمی‌آید که از جمله آن‌ها می‌توان به پخش موسیقی، کنترل وسایل هوشمند خانگی، اعلام وضعیت آب‌وهوایی و غیره اشاره کرد.

گوگل اعلام کرد که Nest Audio می‌تواند به نسبت گوگل هوم، صدایی تا 75 درصد بلندتر و تا 50 درصد باس بیشتر را ارائه دهد. حدود 70 درصد از پوشش این اسپیکر، از پلاستیک بازیافتی طراحی شده است. Nest Audio به توییت 19 میلیمتری و میدووفر 75 میلیمتری مجهز شده است.

اصلی‌ترین رقبت گوگل در این بازار، محصولات شرکت آمازون و اسپیکرهای سری اکو این شرکت هستند. با این حال، Nest Audio چیزی از مدل‌های اکو کم ندارد و تفاوت اصلی میان این دو خانواده، در طراحی آن‌هاست به نحوی که اسپیکر اکو، بیضی‌شکل و محصول جدید نست، مستطیلی‌شکل است.

 

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا