خودروخودرو الکتریکی

خودروی الکتریکی «پرسپت» وارد فاز تولید می‌شود

شرکت پولستار (Polestar) رسما اعلام کرد که مدل مفهومی‌جدیدترین خودروی الکتریکی خود تحت عنوان پرسپت (Percept) به زودی وارد فاز تولید خواهد شد.

این شرکت که پیشتر مدل‌های الکتریکی پولستار 1 و پولستار 2 را به بازار عرضه کرده بود، اکنون آستین‌هایش را برای عرضه مدل سوم بال زده است. پولستار در بخشی از رویداد نمایشگاه بین المللی خودروی پکن 2020 اعلام کرد که مدل الکتریکی پرسپت در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد.

این خودرو قرار است در کارخانه جدید پولستار در چین تولید شود. علاقه‌مندان به دنیای خودرو  حتما به خاطر دارند که مدل الکتریکی پرست، اوایل سال جااری میلادی و به عنوان «چشم‌انداز آینده این برند» در طراحی محصول و مواد معرفی شد.

توماس اینگنلاث، مدیرعامل پورلستار، خودروی جدید این شرکت را این چنین توصیف می‌کند: خیره‌کننده، بی‌نظیر و تماشایی، پیشرفته. می‌خواهیم آن را در جاده‌ها ببینیم! ما این خودرو را می‌خواهیم و تصمیم گرفتیم تا آن را تولید کنیم.

اگرچه خودروهای الکتریکی پولستار در چین تولید می‌شوند، اما علاوه بر این کشور، در اغلب بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. با این حال، هنوز زمانی برای ورود خودروی الکتریکی پرسپت به فاز تولید از سوی پولستار اعلام نشده است. برخی از تصاویر مربوط به این خودرو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

منبع
Electrek

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا