موبایلهواوی

چگونه از اپلیکیشن‌های برتر دنیا روی گوشی‌های HMS استفاده کنیم

پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه گوگل، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی روابط تجاری خود را با هواوی قطع کردند و از ارائه نرم‌افزار، سخت‌افزار و خدمات به این شرکت چینی منع شدند.

گوگل هم یکی از این شرکت‌ها بود که از زمان آغاز تحریم هواوی، سرویس‌های پیش‌فرض خود را از گوشی‌های اندرویدی هواوی حذف کرد. در نتیجه این اتفاق، گوشی‌های جدید هواوی از سرویس‌هایی مثل پلی استور، جیمیل و گوگل مپ محروم شدند. اما این مسئله باعث نشده که کاربران از اپلیکیشن‌های محبوب دنیا و حتی سرویس‌های گوگل روی این گوشی‌ها استفاده نکنند. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی بیندازیم به روش‌هایی که با استفاده از آنها می‌توان به راحتی اپلیکیشن‌های محبوب دنیا را روی گوشی‌های HMS اجرا کرد.

اپ گالری

هواوی پس از تحریم گوگل تصمیم گرفت یک استوری اختصاصی راه اندازی کند و توانسته تا حدودی نبود پلی استور گوگل را جبران کند. این استور که حالا با نام اپ گالری فعالیت می‌کند، به هزاران اپلیکیشن محبوب دنیا مجهز شده و با نگاهی به آن می‌توانید بسیاری از برنامه‌های مشهور و پرطرفدار دنیا را دانلود کنید. از جمله‌ برنامه‌های مورد علاقه ایرانیان که در اپ گالری هم وجود دارد، اپلیکیشن تلگرام است.

در کل استفاده از اپ گالری و نصب برنامه از طریق این استور اصلا کار دشواری نیست و پروسه دانلود و نصب برنامه‌ها مشابه دیگر استورهای بازار است.

کافه بازار

شاید شما هم مثل دیگر کاربران به شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها علاقه داشته باشید اما نتوانید این برنامه‌ها را در اپ گالری پیدا کنید. اما این برنامه‌ها را می‌توانید از طریق استور ایرانی کافه بازار دانلود کنید.

همکاری نزدیک هواوی و کافه بازار این امکان را برای دارندگان گوشی‌های HMS ایجاد کرده که به راحتی و از طریق کافه بازار به تمامی برنامه‌های اندرویدی دسترسی داشته باشند.

البته ممکن است برخی برنامه‌ها پس از نصب با ایراد در اجرا مواجه شوند اما کافه بازار در تلاش است که در آینده نزدیک این ایرادات جزئی را هم رفع کند.

APKPure

اگر فکر می‌کنید تمامی برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظرتان در کافه بازار پیدا نمی‌شود، می‌توانید از استورهای خارجی هم استفاده کنید. یکی از این استورها که می‌توانید روی گوشی‌های HMS از آن استفاده کنید، APKPure است.

APKPure یکی از استورهای خارجی خوب و جایگزین مناسب پلی استور است چرا که اکثر برنامه‌ها و بازی‌های پلی استور در APKPure هم یافت می‌شود. این استور از ۲۰۱۴ فعالیت می‌کند و در بین کاربران اندرویدی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

یکی از مزیت‌های APKPure، نصب خودکار دیتای برنامه‌ها و بازی‌ها توسط این برنامه است.

از طریق وب‌سایت

یکی از قابلیت‌هایی که در گوشی‌های اندروید وجود دارد و گوشی‌های HMS هم از آن بهره می‌برند، امکان دانلود برنامه‌ها از طریق وبسایت‌ها است.

برای مثال با جستجوی بازی یا برنامه مورد نظرتان می‌توانید فایل نصب آنها را در وبسایت‌های مختلف از جمله وبسایت رسمی ناشران برنامه‌ها دریافت کنید. البته در صورت دانلود و نصب برنامه‌ها از این طریق مراقب وبسایت‌های جعلی و برنامه‌های مخرب و تقلبی باشید و سعی کنید برنامه‌ها را تا حد امکان از طریق سایت رسمی ناشران دانلود و نصب کنید.

 

 

نوشته های مشابه

‫319 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 게임은 iGaming 분야에서 선도적인 콘텐츠 제공 업체로 꼽힙니다. 모바일 중심의 다양한 포트폴리오와 최상급 엔터테인먼트를 선보입니다.
    프라그마틱 슬롯 무료

    프라그마틱에 대한 글 읽는 것이 흥미로웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 제공하고 있어요. 함께 발전하며 지식을 나눠봐요!

    https://www.12315amb.cn/
    https://www.vamiveta.com/
    https://gesnav.com/link/

  2. 프라그마틱 플레이의 슬롯 포트폴리오는 250개 이상의 게임으로 다양한 화폐와 33개 언어로 전 세계 시장에 제공됩니다.
    프라그마틱 무료

    프라그마틱의 게임을 플레이하면 항상 긴장감 넘치고 즐거운 시간을 보낼 수 있어 좋아요. 여기서 더 많은 이야기를 들려주세요!

    https://okgasda.weebly.com/
    https://www.b4closing.com
    https://www.nutrapia.com

  3. 프라그마틱과 관련된 내용 감사합니다! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 찾아보실 수 있어요. 서로 이야기 공유하며 더 많은 지식을 얻어가요!
    프라그마틱 게임

    프라그마틱 관련 내용 정말 재미있게 읽었어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 공유하고 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 쌓아가요!

    https://www.jiangxiangtiyu.com
    https://spinner44.com/
    https://www.deardiarytheep.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا