بورس

آغاز معاملات نماد (ونچر) صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه

شرکت فیروزه که به عنوان یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ‌های ایرانی شناخته می‌شود، اخیرا یک نماد را به بورس اضافه کرده که فعالیت آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

گروه مالی فیروزه بهمن سال گذشته اقدام به تاسیس یک صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرد و حالا به گفته این شرکت، قرار است نماد این صندوق از هفته آینده رسما کار خود را در بورس آغاز کند.

طبق اعلام روابط عمومی گروه مالی فیروزه، افراد می‌توانند از یکشنبه هفته آینده و از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس برای خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس اقدام کنند.

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با نماد ”ونچر“ با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد. این صندوق این فرصت را برای سرمایه‌گذاران بالقوه حقیقی و حقوقی کشور فراهم آورده که در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه گروه فیروزه مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به قرارداشتن صندوق در مرحله تادیه ۱۰ درصدی، واحدهای خریداری شده در این مرحله تنها دربردارنده ۱۰ درصد از تعهد کلی سرمایه‌گذاری می‌باشند و سهامدارانی که اقدام به خریداری این واحد‌ها می‌کنند می‌بایست در مرحله‌های آتی تادیه در سه سال آینده نسبت به پرداخت ۳ قسط ۳۰ درصدی دیگر در بازه‌های ۱۰ ماهه اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا