ایرانصنعت هواییویروس کرونا

پرواز هواپیمایی امارات به تهران دوباره برقرار شد

فعلا هر هفته یک پرواز به تهران انجام می‌شود

هواپیمایی امارات پروازهای خود به مقصد تهران را پس از پنج ماه وقفه دوباره از سر گرفت و امروز نخستین پرواز از مقصد دوبی به تهران انجام شد.

فعلا قرار است هر روز یک پرواز از دوبی به تهران و بالعکس انجام شود.

هواپیمایی امارات از امروز پروازهای خود را به تهران درحالی از سر می‌گیرد که قرار است از 25  جولای پروازهای خود را به مقصد گوانگجو و از 1 آگوست به مقصد آدیسا بابا و همچنین از 4 جولای به مقصد اوسلو از سر بگیرد.

امارات که در طول ماه‌های اخیر تقریبا پروازهای خود را متوقف کرده بود در ماه آگوست به مقصد 62 شهر دوباره پروازهایش را از سرخواهد گرفت. این خبر را این شرکت در اکانت توییتر خود نوشته است.

امارات گفته است که تمای این پروازها توسط هواپیماهای بوئینگ  777-300ER انجام می‌گیرد واز طریق سایت این شرکت یا آژانس‌های هوایی قابل رزرو و خرید است.

هفته گذشته این شرکت هوایی اعلام کرده بود که مسافران 10 کشور از جمله ایران که قصد پرواز با این خطوط هوایی را دارند باید از آزمایشگاه‌های معتبر گواهی سلامت داشته باشند.

از اوایل امسال  امارات در واکنش به بحران ویروس کرونا فرودگاه‌های این کشور را مسدود کرد و هزاران هواپیمای این شرکت زمین‌گیر شدند.

با این حال امارات گفت که آماده پرداخت فوری هزینه بلیت به مسافرانی که پروازشان کنسل شده نیست این در حالی است که قوانین اتحادیه اروپا (که مسافران زیادی از آن پروازهایشان کنسل شده) تاکید دارند خطوط هوایی تا یک هفته بعد باید کل هزینه بلیت کنسل شده را به مسافر بپردازند.

امارات به مسافران اروپایی خود گفته که آنها مجبور به پذیرش یک کوپن یا  وچر هستند که بعد از یک سال قابل تبدیل شدن به پول است.

مرتبط: پرواز ایران ایر به آمستردام دوباره برقرار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا