تکنولوژیعکاسی

دوربین عکاسی لایکا M10-R مجهز به سنسور 40 مگاپیکسلی معرفی شد

هنوز چند روزی از معرفی جدیدترین دوربین شرکت کانن نمی‌گذرد که لایکا نیز برای جا نماندن از این رقیب قدیمی‌و قدرتمند، از دستاورد جدید مهندسان خود به نام M10-R پرده برداشت.

محصولی که با سنسور 40 مگاپیسکلی خود، جا پای M10-P خواهد گذاشت و برخی از ویژگی‌های M10-D هماند شاتر بی‌صدا و همچنین M10 Monochrome را نیز در خود جای داده است. سنسور رنگی این دوربین برخلاف مدل مونوکروم M10، نه تنها قادر به ارائه تصاویری با رزولوشن بالاتر نسبت به سنسورهای 24 مگاپیکسلی M10 و M10-P است، بلکه می‌تواند تا حد زیادی از میزان نویز موجود در تصاویر کم کند و محدوده داینامیکی وایدتری را ارائه دهد.

محدوده ایزوی M10-R بین 100 و 50000 عنوان شده و به گفته لایکا، این دوربین می‌تواند تصاویری باکیفیت را در محیط‌هایی با شرایط نوری نامناسب و میزان نور کم به ارمغان آورد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به نمایشگر لمسی، رابط کاربری و پردازنده مشابه با مدل‌های قبلی اشاره کرد.

اگرچه در این دوربین خبری از قابلیت فیلمبرداری نیست اما به وای فای داخلی مجهز شده و با اپلیکیشن Fotos شرکت لایکا نیز سازگاری دارد.

لایکا برای دوربین M10-R قیمت 8295 دلار را تغیین و اعلام کرده این محصول در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و ظرف چند روز آینده روانه بازار خواهد شد.

 

منبع
Petapixel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا