تکنولوژی

رکورد میلیونی فروش بازی The Last of Us Part II در طی سه روز

بازی محبوب The last of Us Part II ساخته شرکت Naughty Dog، رکورد فروش جدیدی  ثبت کرد: 4 میلیون نسخه در سه روز ابتدایی عرضه عمومی.

روز جمعه اریک لمپل، نائب رئیس بخش بازاریابی پلی استیشن سونی اعلام کرد که میزان فروش قسمت دوم بازی The Last of Us، پرسرعت ترین رکورد فروش یک بازی اختصاصی پلی استیشن 4 محسوب می‌شود که تا به امروز در تاریخ این کنسول بازی دیده شده است.

نائب رئیس شرکت Naughty Dog، نیل دراکمن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:« ما از صمیم قلب از تمام جمعیت میلیونی طرفدارانمان تشکر می‌کنیم که گیم The Last of Us Part II  را برای بازی انتخاب کرده و تجربه‌های خود را از این بازی با ما به اشتراک گذاشته‌اند.»

تا پیش از این، بازی2018  Marvel’s Spider-Man ، با فروش 3.3 میلیون نسخه‌ای طی سه روز اول بعد معرفی، در بالاترین  جایگاه قرار داشت که حالا جای خود را به بازی The Last of Us Part II  داده است.

The Last of Us Part II  جمعه هفته پیش-19 ژوئن- برای پلت فرم PlayStation 4 عرضه شد. این بازی در سال 2013 به روی پلت فرم PlayStation 3 موفقیت چشم گیری کسب کرده بود و امسال نیز بسیاری از طرفداران کنسول بازی پلی استیشن منتظر عرضه نسخه جدید آن بوده‌اند.

داکمن همزمان با معرفی قسمت دوم این بازی اعلام کرد که شرکت ناتی داگ فعلا برنامه‌ای برای معرفی و عرضه نسخه الحاقی The Last of Us Part II DLC ندارد. قسمت اول این بازی تحت عنوان The Last of Us: Left Behind  در سال 2014 عرضه شد.

قبلا شایعه شده بود که نسخه چند بازیکنه – multiplayer- از بازی The Last of Us ممکن است همراه با معرفی نسخه جدید کنسول بازی PlayStation 5 عرضه شود که آقای داکمن نسبت به این شایعه واکنشی نشان نداد.پ

منبع: دیجیتال ترندز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا