ایران

خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها با ارسال سراسری در شیپور رونمایی شد

رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور از رونمایی رسمی قابلیت “خرید امن” از فروشگاه‌ها با امکان ارسال سراسری محصول به محل مورد نظر کاربران شیپور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیپور، خرید امن، قابلیت تازه شیپور است که این امکان را به خریداران می دهد تا پس از خرید آنلاین، محصول مورد نظر را در محل تحویل گرفته و در صورت تایید خریدار، پول به حساب فروشنده واریز شود. در غیر اینصورت پول به حساب خریدار عودت خواهد شد.

اربابیان گفت: حدود دو سال پیش فروشگاه های اینترنتی را در پلتفرم های نیازمندی راه اندازی کردیم و در حال حاضر هزاران فروشگاه در شیپور مشغول قعالیت هستند. امروز نیز امکان خرید امن و ارسال سراسری را به منظور تسهیل خرید و فروش اینترنتی رونمایی می‌کنیم.

در این قابلیت جدید شیپور، کسب و کارها می توانند پس از احراز هویت با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به کاربران، از ویژگی خرید امن نیز بهره مند شده و در سریعترین زمان ممکن محصول خود را به دست خریدار در سراسر ایران برسانند.

اربابیان تصریح کرد: این قابلیت می‎تواند تحولی در بازار نیازمندی ها محسوب شود و خرید و فروش را برای کاربران شیپور تسهیل کند. بر اساس چنین تحولی شیپور تلاش می کند تا امنیت معامله با امکان دریافت در سریع ترین زمان ممکن را برای کاربران گارانتی کند.

نوشته های مشابه

‫1,908 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا