استارتاپ

بهره‌مندی استارتاپ‌ها از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات پستی

به گفته معاون فناوری شرکت ملی پست، کسب و کارهای استارتاپی که با پست قرارداد داشته باشند می‌توانند در چارچوب بسته‌های پیشنهادی پست در طرح ایران نوآفرین، سرویس‌های فیزیکی داخله و همچنین سرویس برخط استعلام نشانی استاندارد و مکان محور را با نرخ ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، «سید میثم حسینی لر» در تشریح بسته اول پستی با نام «خدمات پستی تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی» افزود: این تخفیف تا سقف ۵۰ میلیون ریال و در بازه زمانی ۶ماهه است که امکان ارسال مرسولات با اتصال الکترونیکی به وب‌سرویس تولید بارکد ۲۴ رقمی پستی قابل رهگیری را ایجاد کرده است.

وی در خصوص بسته دوم پست که «خدمت الکترونیکی استعلام نشانی استاندارد مکان محور یا جی نف» نام دارد، گفت: شرکت‌های استارتآپی پس از انعقاد قرارداد همکاری با پست می‌توانند از خدمات سرویس نشانی استاندارد مکان محور یا جی نف با تخفیف ۵۰ درصدی برای سرویس‌های برخط تا سقف ۲۰ میلیون ریال در بستر PGSB (بخش خصوصی مرکز تبادل اطلاعات) و در بازه زمانی ۶ ماهه بهره مند شوند.

معاون فناوری در تشریح سامانه ایران نوآفرین که از شهریور ۹۸ راه اندازی شده است، اظهار داشت: این سامانه در حوزه نوآفرینی کشور است و امکان رشد و شکوفایی را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات موردنیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آنها با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور فراهم آورده است.

به گفته وی، براساس این طرح، کسب و کارهای استارتآپی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت رایگان یا با قیمت پایین و کیفیت مطلوب دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا