بازی

Call of Duty: Modern Warfare؛ همچنان پرفروش‌ترین بازی در سال 2020

مرکز تحقیقاتی NPD با انتشار گزارشی نوشت که بازی Call of Duty: Modern Warfare به عنوان دومین بازی پرفروش ماه آوریل در آمریکا لقب گرفته است.

با توجه به اطلاعات این گزارش، ‌می‌توان گفت که بازی مذکور توانسته تا به اینجای سال 2020 و همچنین در طی 12 ماه اخیر منتهی به ماه آوریل، عنوان پرفروش‌ترین بازی را از آن خود کند. همچنین گزارش NDP حاکی از آن است که بازی Call of Duty: Modern Warfare توانسته در رده چهارم بازی‌ها با بیشترین میزان فروش در طی هفت ماه نخست عرضه قرار گیرد.

این اطلاعات نشان ‌می‌دهد که بازی مذکور، یکی از موفق‌ترین بازی‌های زمان خود به حساب ‌می‌آید و تاکنون تنها سه بازی توانستند در طی هفت ماه نخست عرضه، فروشی بیشتری از Call of Duty: Modern Warfare را تجربه کنند.

گفتنی است خانه‌نشینی کاربران تاثیر زیادی در فروش بالایی این محصول داشته است. همچنی حالت بازی (Game Mode) این بازی نیز بیش از 60 میلیون بار توسط کاربران دانلود شد.

در همین رابطه بابی کاتیک، مدیرعامل اکتیویشن بلیزارد در جریان گزارش عملکرد مالی این شرکت اعلام کرد بسیاری از کاربران بازی Call of Duty: Warezone از نسخه رایگان به نسخه کامل 60 دلاری ارتقا داده‌اند.

منبع
Venturebeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا