اسنپ

اضافه شدن سرویس «نیکوکاری» به اپلیکیشن اسنپ

اسنپ امکان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای «مجمع خیرین سلامت کشور» را در اپلیکیشن خود فراهم کرد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق همان اپلیکیشن اسنپ با ورود به سرویس «نیکوکاری» کمک‌های نقدی خود را برای مقابله با کرونا واریز کنند. طی تفاهم‌نامه‌ای که اسنپ با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت امضا کرده، تمامی کمک‌های نقدی کاربران در سرویس «نیکوکاری» به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می‌شود.

در وبلاگ شرکت اسنپ آمده: «در روزهای ابتدایی شیوع کرونا راهکار مناسبی برای تخصیص کمک‌های مردمی وجود نداشت و همین موضوع در برخی از موارد باعث شکلگیری نهادهای کوچک و تهیه و انباشت اقلامی مانند ماسک و دستکش شده بود، در حالی که در بسیاری از شهرها دستگاه‌های تنفسی مهم‌ترین نیاز بود.

با اهدای کمک‌‌های نقدی به مجمع خیرین سلامت می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که کالاها و اقلام ضروری برای بیماران و کادر درمانی تهیه می‌شود و این بهترین راه حمایت از کسانی است که از این بیماری آسیب دیده‌اند.»

ضمنا برای ارسال کمک‌های نقدی نیاز به نصب اپلیکیشن مجزایی نیست و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا