اپل

انتشار تصاویری جدید که طراحی آیفون 12 را فاش می‌کنند

اگر از طرفداران برند اپل و محصولات این شرکت هستید، حتما تاکنون در خبرها و شایعات خوانده‌اید که احتمالا عرضه آیفون 12 با تاخیر همراه خواهد بود. اگرچه هنوز اپل این مساله را تایید نکرده اما شواهد نشان می‌دهد که در ماه سپتامبر، شاهد عرضه این سری از گوشی‌ها‌ نخواهیم بود.

در واقع، مقصر اصلی این ماجرا را باید ویروس کرونا و تاثیرات مخرب آن بر جهان و به طور خاص، دنیای فناوری دانست که اپل نیز از تبعات سوء این میهمان ناخوانده در امان نمانده و فعالیت بسیاری از کارخانه‌ها‌ی تولیدکننده محصولات این شرکت را کُند کرده است.

با این حال، طبق آخرین شنیده‌ها‌، فرآیند تولید آیفون امسال اپل موسوم به آیفون 12 حداقل یک ماه دیرتر آغاز خواهد شد و این احتمال وجود دارد که شاهد تاخیر چند هفته‌ای در عرضه این گوشی‌ها‌ باشیم و خانواده آیفون 12، بجای سپتامبر در ماه اکتبر یا نوامبر به دست خریداران برسد.

 

با این حساب، تقریبا چهار ماه به عرضه این گوشی‌ها‌ باقی مانده است. اما امروز تصاویری جدید منتسب به آیفون 12 به بیرون درز کرده که طراحی این محصول را فاش می‌کند. در همین رابطه، چندی پیش مینک-چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل گفته بود که شاهد تغییراتی اساسی در نسل جدیدی آیفون‌ها‌ی 2020 خواهیم بود. وی گفت که چهار مدل آیفون در سال جاری عرضه خواهد شد که دو مدل مجهز به لنز دوگانه و دو مدل نیز به لنز سه گانه مجهز خواهند بود. همچنین، لبه‌ها‌ی کناری گوشی همانند آیفون 5 از طراحی فلت یا همان صاف برخوردار خواهد بود و همگی از نمایشگر اولد بهره خواهند برد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، نمای کلی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس تقریبا مشابه با مدل‌ها‌ی سال قبل به نظر می‌رسند اما با این تفاوت که تغییراتی در دوربین مدل‌ها‌ی جدید اعمال شده است. گفته می‌شود که مدل‌ها‌ی پیشرفته آیفون‌ها‌ی امسال همانند آیپد پرو جدید به حسگر لیدار مجهز خواهند بود که برای اولین بار در گوشی‌ها‌ی آیفون مشاهده می‌شود.

انتشار تصاویری جدید که طراحی آیفون 12 را فاش می‌کنند

اگرچه این تصاویر، بیشترین تطابق را با آنچه تاکنون از آیفون‌ها‌ی جدید منتشر شده، دارند اما برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که مهندسان اپل امسال، تغییراتی را در ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) اعمال خواهند کرد که در این تصاویر نمی‌بینیم.

با این حال، فعلا زود است که بخواهیم در خصوص درستی تحقق یا عدم تحقق شایعات اظهارنظر و از آن‌ها‌ به عنوان ویژگی‌ها‌ی نهایی آیفون‌ها‌ی امسال یاد کنیم. قطعا در طی هفته‌ها‌ی آتی بیش از این‌ها‌ در خصوص خانواده آیفون 12 اپل به بیرون درز خواهد کرد که در زمان خود، به آن‌ها‌ خواهیم پرداخت.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا