استارتاپ

جذب سرمایه ۴ میلیاردی استارتاپ «دیدار»

حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه ۴ میلیاردی این استارتاپ توسط یک سرمایه­‌گذار فرشته (Angel Investor) خبر داد. این سرمایه‌­گذاری که به واسطه خرید 19٪ از سهام نرم افزار CRM دیدار توسط یک سرمایه‌­گذار فرشته (Angel Investor) انجام شده است.

در شرایط فعلی اکوسیستم استارتاپی که عموم کسب­‌وکارها با مشکلات فراوانی روبرو هستند و کمتر کسی تمایل به تزریق سرمایه بر روی استارتاپ­ها دارد، این جذب سرمایه می تواند نویدبخش این موضوع باشد که رفته رفته سرمایه گذاران اقدام به ورود منابع خود به استارتاپ‌ها خواهند بود.

علی رضایی آشتیانی (مشاور جذب سرمایه دیدار) گفت: این جذب سرمایه در شرایط فعلی تحریم و کرونا دو پیغام مهم با خود به همراه داشت؛ اول تغییر تمایل سرمایه­‌گذار­ها به محصولات SAAS با توجه به میزان متفاوت ریسک این­گونه سرمایه­‌گذاری­‌ها و دوم چشم­‌انداز مثبت محصولات مبتنی بر تکنولوژی ابری در ایران که با توجه به تجربه­‌های موفق قبلی کم کم دارند به یکی از مدل­های موفق برای تولید و توسعه ایده­ها تبدیل می شوند.

حمید محمودزاده مدیر عامل گروه نرم افزاری آرمیتیس در این خصوص افزود: با این جذب سرمایه و با توجه پتانسیل بالایی است که در بازار CRM وجود دارد، در سال 99 شاهد حضور جدی‌­تر دیدار در بین کسب­‌وکارها بوده و قصد داریم تا یک جهش استراتژیک داشته باشیم.

دیدار یک نرم‌افزار CRM ابری به شمار می‌رود که مخصوص کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. دیدار یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری محسوب می‌شود و در بخش فروش شرکت‌ها، به این منظور که بتوانند فروش بیشتری داشته باشند، استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا