خودروویروس کرونا

نمایشگاه خودروی دیترویت به محلی برای بستری بیماران کرونایی تبدیل شد

نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت که از آن به عنوان نمایشگاه خودروی دیترویت نیز یاد ‌هاشود، امسال برگزار نخواهد شد و قرار است از سالن این رویداد به عنوان محلی برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده شود.

راد آلبرت، مدیر اجرایی نمایشگاه خودروی دیترویت در این خصوص گفت: اگرچه همه ما بخاطر لغو این رویداد ناراحتیم، اما در این برهه از زمان، چیزی مهم‌تر از سلامتی و امنیت شهروندان دیترویت و میشیگان نیست. ما به نوبه خود تلاش ‌هاکنیم تا سهم خود را در مبارزه علیه ویروس کرونا ایفا کنیم.

طبق گزارش‌های امنتشر شده، تاکنون 4650 مورد ابتلای به ویروس کووید-19 در میشیگان ثبت شده و حدود 111 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. مسئولان برگزارکننده رویداد خودروی دیترویت اعلام کرده‌اند که هزینه بلیط‌های خریداری شده توسط علاقمندان، به آن‌ها برگردانده خواهد شد.

قرار است نمایشگاه خودروی دیترویت 2020 در صورت عادی شدن شرایط، در ماه ژوئن برگزار شود. علاقمندان به صنعت خودرو حتما ‌هادانند که این رویداد، چهارمین نمایشگاه بزرگ خودرو در جهان است که طی چند هفته اخیر و با توجه به شیوع کرونا در جهان لغو شده است.

پیش از این، نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک، که قرار بود در دهم آوریل برگزار شود به ماه آگوست موکول شد. همچنین نمایشگاه خودروی پکن و نمایشگاه خودروی ژنو نیز به دلیل نگرانی از ابتلای شرکت کنندگان به این ویروس، لغو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا