چگونهشبکه‌های اجتماعی

چگونه از آنفالو شدن در اینستاگرام مطلع شویم؟

محبوبیت اینستاگرام در جهان بر کسی پوشیده نیست و این امر در امکانات و قابلیت‌های متعددی است که هر چند وقت یکبار به این اپلیکیشن اضافه ‌می‌شود و لذت کار با آن را برای علاقمندان دوچندان ‌می‌کند. اما چگونه از آنفالو شدن در اینستاگرام مطلع شویم؟

اما شاید یکی از ویژگی‌هایی که نبود آن در این اپلیکیشن محبوب احساس ‌می‌شود، فقدان قابلیت شناسایی افرادی است که شما را آنفالو ‌می‌کنند. البته اگر وقت و حوصله‌ داشته باشید ‌می‌توانید تک تک دنبال‌کنندگان خود را از بالا به پایین مرور کنید تا افرادی را که شما را آنفالو کرده‌اند، شناسایی کنید.

اما این کار زمان‌بر وخسته‌کننده است و از این رو بسیاری از کاربران به استفاده اپلیکیشن‌های جانبی و ساخت دیگر شرکت‌ها روی ‌می‌آورند. اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه توسط توسعه‌دهندگان مختلف ارائه شده که بعد از تست اغلب این برنامه‌ها، مشخص شد که Reporters+ ‌می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و علاقمندان ‌می‌توانند آن را در گوگل پلی استور و یا اپ استور دانلود نمایند. خوشبختانه رابط کاربری این اپلیکیشن در هر دو سیستم عامل، یکسان است و تفاوتی میان آن‌ها مشاهده ن‌می‌شود.

بنابراین، کاربران هر دو سیستم عامل ‌می‌توانند مراحل زیر را برای مطلع شدن از آنفالو شدن در اینستاگرام دنبال کنند:

  • بعد از نصب برنامه، آن را اجرا کرده و با نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود وارد شوید
  • بعد از وارد شدن، انگشت خود را روی صفحه نگه دارید و از بالا به پایین بکشید تا صفحه پیش رو رفرش شود
  • بعد از این کار، شما چند تب را در مقابل خود مشاهده خواهید کرد که شامل Followers Gained نشان‌دهنده افرادی که شما را فالو کرده‌اند و Followers Lost نشان‌دهنده کاربرانی که شما را آنفالو کرده‌اند، ‌می‌شوند
  • همچنین دو تب دیگر تحت عنوان Followers I Don’t Follow Back و Followers Not Following Me Back نیز وجود دارند. اولی کاربرانی را فهرست ‌می‌کند که بعد از فالو کردنتان، از طرف شما فالو نشده‌اند و دومی، نشان‌دهنده کاربرانی است که بعد از آنکه شما آن‌ها فالو کرده‌اید، به اصطلاح فالوبَک نداده‌اند.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. Оштукатуривание стен всегда было заботой, но не с mehanizirovannaya-shtukaturka-moscow.ru. Услуги, которые меняют представления о ремонте.

  2. Ищете надежного подрядчика для устройства стяжки пола в Москве? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по залитию стяжки пола любой сложности и площади, а также гарантируем высокое качество работ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا