ایران

فریب اینترنت ۲۰ گیگابایتی رایگان را نخورید

طبق شواهد و گزارش‌های  برخی از کاربران، از روز گذشته پیامی در فضای اینترنت علی‌الخصوص واتساپ مبنی بر « اینترنت 20 گیگابایتی رایگان -20 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 60 روز برای هر اپراتور تلفن همراه» منتشر شده که به نظر می‌رسد از طرف کلاهبرداران منتشر شده است. اینترنت رایگان اعلام شده توسط وزارت ارتباطات فعلا شامل اپراتورهای موبایل نمی‌شود.

فریب اینترنت 20 گیگابایتی کلاهبرداران

پس از کلیک روی این لینک، کاربر به صورت اتوماتیک به یک صفحه چت منتقل می‌شود که در صورت نوشتن پیام  و لمس گزینه ارسال، به صورت خودکار به یک صفحه پیامک گوشی ارجاع داده می‌شود. در صفحه پیام و در بخش گیرنده‌ها بیش از ۲۰ شماره متعلق به دیگر کشورها وحود دارد که در صورت ارسال،  هزینه ۲۰ پیامک بین المللی از کاربر کسر می‌شود.

دو روز پیش محمد جواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات از اختصاص بسته‌های 100 گیگابایتی رایگان برای کاربران اینترنت ثابت خبر داد. این بسته به منظور تشویق خانواده‌ها به ماندن در منزل به کاربران تمامی اپراتورهای اینترنت ثابت ارائه شده و از دیروز برای کاربران فعال شده است. این پیام جعلی نیز ظاهرا پس از اعلام این خبر منتشر شده و از این طریق کلاهبرداران به دنبال سودجویی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا