سامسونگ

آپدیت سامسونگ برای ارتقای دوربین گلکسی اس20 در راه است

بعد از عرضه مدل‌های گلکسی اس20، بررسی‌های متعددی روی عملکرد این کهشانی‌های جدید صورت گرفت. اما تست دوربین گلکسی اس20 اولترا نشان داد که با مشکلاتی مواجه است و نمی‌تواند کارکرد مورد انتظار را ارائه دهد.

با انتشار این گزارش، سامسونگ رسما اعلام کرد که در حال کار روی آپدیتی جدید است که می‌تواند ارتقای عملکرد این دوربین را به دنبال داشته باشد. البته این شرکت هیچ توضیحی را در خصوص این مشکل و اینکه چه زمانی این بروزرسانی عرضه خواهد شد، ارائه نکرد.

سامسونگ در این رابطه گفت: مدل‌های گلکسی اس20 از سیستم دوربین پیشرفته و مجهزی بهره می‌برند و ما مدام تلاش می‌کنیم تا عملکرد این دوربین‌ها را ارتقا دهیم و بهترین تجربه را برای کاربران خود رقم بزنیم. اکنون در حال آماده‌سازی آپدیت جدید هستیم که می‌تواند قابلیت‌های این دوربین را ارتقا دهد.

در بررسی‌های که روی این گوشی و از طریق دو وب‌سایت PCMag و Input صورت گرفت، نشان داد که قابلیت فوکوس خودکار این دوربین، قاب اعتماد نیست و زمان زیادی برای قفل کردن روی سوژه صرف می‌کند که حتی در برخی موارد نیز این قابلیت بدرستی کار نمی‌کند. همچنین مشاهده شده که قابلیت پردازش روی تصاویر نیز بدرستی انجام نمی‌شود.

دوربین گلکسی اس20 اولترا یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود که از یک سنسور 108 مگاپیکسلی قدرتمند و یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپ بهره می‌برد و قادر است تا 100 برابر زوم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا