عکاسی

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Instax Mini 11 رونمایی شد

فوجی فیلم که توانسته در طی سال‌های اخیر، چندین مدل دوربین عکاسی چاپ سریع را به بازار ارائه و طرفداران زیادی را برای این محصول خود پیدا کند، به‌تازگی از نسل جدید این دوربین‌ها تحت عنوان Instax Mini 11 رونمایی کرد.

دوربینی که نسخه ارتقایافته‌ای از مدل محبوب متعلق به این خانواده یعنی Instax Mini 9 محسوب می‌شود و بنابه درخواست علاقمندان، تغییراتی همچون نوردهی خودکار (Auto exposure)، طراحی جدید و حالت ماکرو را در خود جای داده است.

همانند Instax Mini 9، این دوربین عکاسی چاپ سریع جدید نیز از لنز 60 میلیمتری بهره می‌برد. تغییراتی نیز در بدنه Mini 11 اعمال شده به طوری که ظاهر آن، گِردتر و البته امروزی‌تر شده و بدنه باریک‌تری را نیز برای این دوربین به دنبال داشته است.

علاوه بر حفظ آینه سلفی در قسمت انتهایی لنز، یک حالت Selfie نیز به این دوربین اضافه شده است. البته کاربران می‌توانند با کم کردن حداقل فاصله فوکوس به 0.3m و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ لنزی دیگر، از این حالت برای عکاسی در حالت ماکرو نیز استفاده کنند.

مهندسان فوجی فیلم همچنین قابلیت نوردهی خودکار را نیز به Mini 11 اضافه کرده‌اند که قادر است به صورت خودکار، سرعت شاتر را تنظیم و با توجه میزان نور محیط، از فلش استفاده کند. فوجی فیلم Instax Mini 11 در پنج رنگ آبی، بنفش، سفید، خاکستری و صورتی و در دو مدل دکمه شاتر به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول برابر با 70 دلار تعیین شده است.

 فوجی فیلم Instax Mini 11

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت پاور بانک شیائومی می پاور بانک 3 PLM11ZM با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    مشخصات و قیمت مانیتور شیائومی 34 اینچ مدل Mi Curved

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی 9 شیائومی نسخه هند – Xiaomi Redmi 9 (India)

    شیائومی می ۱۰ اس در تاریخ ۱۰ مارس معرفی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا