سامسونگ

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی از گلکسی زد فلیپ منتشر کرد

رویداد Academy Awards امسال، قبل از مراسم رونمایی از گوشی های جدید سامسونگ برگزار شد و برندگان اسکار در سال 2020 معرفی شدند. سامسونگ نیز به همین مناسبت و تنها یک روز مانده به مراسم Unpacked، ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را از گوشی تاشوی خود موسوم به گلکسی زد فلیپ منتشر کرد.

طبق آخرین شنیده‌ها، سامسونگ در این مراسم از سری جدید گوشی های گلکسی اس20 (احتمالا سه مدل) به همراه گلکسی زد فلیپ، اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر تاشو رونمایی خواهد کرد. همانطور که در این ویدیوی تبلیغاتی آمده، این گوشی روی یک میز قرار داده شده و نمایشگر آن تا زاویه 90 درجه باز شده است؛ حالتی که می توان به صورت ویدیویی، با دیگر کاربران چت کرد.

همچنین در این ویدیو، نمایی از این گوشی در حالتی که نمایشگر آن کاملا باز است، مشاهده می شود. اما به نظر می رسد که این صفحه نمایش در این حالت، کاملا صاف و یکنواخت نیست و با توجه به تاشو بودن نمایشگر، چین اندکی روی صفحه مشاهده می شود.

طبق این ویدیو، می توان گفت که گلکسی زد فلیپ در دو رنگ متفاوت بنفش و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین نمایشگری که در قسمت بیرونی این گوشی نیز تعبیه شده، در این ویدیو مشاهده می شود که اگرچه بسیار کوچک است اما رنگی است. به نظر از این نمایشگر برای نمایش مواردی همچون اطلاعات شخص تماس گیرنده و همچنین پاسخ و یا رد تماس استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا