اینترنتبرنامه‌هاشبکه‌های اجتماعیگوناگون

معرفی اموجی‌های جدید برای سال 2020

اموجی‌های جدید سال 2020 معرفی شدند. یکی از این اموجی‌ها اما چشم کاربران توییتر را گرفته و آنها را بسیار هیجان زده کرده است. اموجی «انگشتان جمع شده» یکی از جسچرهای مخصوص ایتالیایی‌هاست و احتمالا به زودی یکی از محبوب‌ترین اموجی‌های دنیای آنلاین محسوب خواهد شد.

وبلاگ Emojipedia  درباره اموجی‌های جدید این گونه توضیح داده است: یکی از اموجی‌ها که انگشتان و شصت دست را در حال جمع شده و به صورت عمودی نشان می‌دهد، یکی از جسچرهای ایتالیایی است که معنی ‘ma che vuoi. یا «شما چه می‌خواهید» دارد. این بلاگ روز چهارشنبه هفته گذشته، در توییتی اموجی‌های جدید را معرفی کرد. اما اموجی جسچر ایتالیایی بیش از 25100 لایک و 6 هزار ریتوییت دریافت کرد.

سازمان غیرانتفاعی  Unicode Consortium ، جدیدا 117 اموجی جدید معرفی کرده که این اموجی محبوب نیز یکی از آنهاست. بر اساس گزارش وبلاگ Emojipedia ، این اموجی‌های جدید در نیمه دوم سال 2020 برای تمام پلت فرم‌ها عرضه خواهد شد.

اموجی‌های جدید، طیف وسیعی از اشکال مختلف را شامل می‌شود از حیوانات جدید مانند خرس قطبی، شیر دریایی و ماموت گرفته تا آیتم‌های جدیدی مانند مسواک، بومرنگ و چوب جادو. آپدیت اموجی‌های جدید شامل کارکترهای جدید انسانی نیز می‌شود.

منبع: newsweek

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا