گوگلویروس کرونا

ارائه نکاتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در جستجوی گوگل

شرکت گوگل رسما اعلام کرد که با همکاری سازمان بهداشت جهانی، به نتایج جستجوی کاربران در خصوص ویروس کرونا (coronavirus)، نکته‌هایی را در جهت آشنایی و بالابردن آگاهی آن‌ها از این ویروس و راه‌های مقابله با آن اضافه کرده است.

این اقدام گوگل در جهت مقابله با گسترش و پیشگری از اتبلا به ویروس کرونا در جهان صورت گرفته است. در کنار این اطلاعات، آخرین اخبار مرتبط با ویروس کرونا نیز برای کاربران به نمایش درخواهد آمد. همچنین این شرکت اخیرا مبلغ 250 هزار دلار را از طرف نهاد Google.org که در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه فعالیت دارد، برای مبارزه با این بیماری به صلیب سرخ چین اهدا کرده است.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ظهور ویروس کرونا، سلامت جهان را به مخاطره انداخته است. این ویروس از ماه دسامبر سال گذشته میلادی رویت شد و تاکنون بالغ بر 8 هزار مورد تایید‌شده از ابتلا به این ویروس گزاش شده است. همچنین، ش از 170 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

در آمریکا نیز این ویروس رویت شد. طبق گزارش‌های رسمی، تاکنون 5 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 92 نفر نیز تحت نظر قرار داند. به دنبال گسترش کرونا، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را برای حفظ سلامت مسافران لغو کرده‌اند.

در این میان شرکت‌های بزرگ فناوری همانند گوگل، اپل، آمازون نیز فعالیت دفاتر خود را در کشور چین محدود و تعطیل کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا