ایران

لوگو جدید تپ‌سی با هویت برند تازه رونمایی شد

شرکت تپسی با انتشار کلیپی در توییتر رسما از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

بنابر آنچه که تپسی در این کلیپ به آن اشاره می‌کند، لوگوی جدید برگرفته شده از خطوط خیابان و تاکسی های نارنجی رنگ قدیمی است که البته به حرف «ت» الفبای فارسی و حرف اول اسم تپسی هم شباهت دارد.

تپسی در خصوص لوگو جدید می‌گوید: «زندگی در حرکت معنی پیدا می کند و همه ما به دنبال رسیدن به خواسته هایمان در تلاش هستیم. ما آمده ایم تا در مسیر حرکت شما در زندگی همراه تان باشیم و راه رسیدن شما را هموارتر کنیم.ما آمده ایم تا با استفاده از فناوری، هوشمندترین راه حل های حمل و نقل شهری در ایران را فراهم کنیم.»

لوگو جدید تپسی
لوگو جدید تپسی به زبان فارسی و انگلیسی که به گفته تپسی برای طراحی آن از فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته شده است.

فونت جدید

تپسی در طراحی لوگوی جدید خود از فونت دانا استفاده کرده که به عقیده شرکت این فونت نشان دهنده فرهنگ نوشتار ایرانی در دوران مدرن است. شکل حروف در فونت دانا با جنس گرافیک دیجیتال در محیط نرم‌افزاری هماهنگی دارند. این شیوه طراحی همچنین باعث سادگی شکل حروف شده که با هدف اصلی طراحی رابط‌های کاربری که همان ارتباط سریع و آسان است همسو باشند.

فونت دانا لوگوی جدید تپسی

آیکون‌های اختصاصی جدید

همچنین تپسی در کنار لوگوی جدید، آیکون‌های اختصاصی تازه‌ای را هم طراحی کرده تا با برند جدید شرکت هماهنگی ظاهری کافی را داشته باشند.

تپسی تلاش کرده آیکون‌های جدید را ساده و ظریف طراحی کند تا سرعت خوانایی آنها برای کاربران نیز بالا باشد.

لوگوی جدید تپسی
آیکون‌های جدید تپسی که با ظاهر و رنگ برند جدید شرکت همخوانی دارند

تپسی از چند روز پیش با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی و سوال از کاربران، غیر مستقیم به لوگوی جدید این شرکت اشاره کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

لوگوی جدید تپسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا