سامسونگموبایل

انتشار تصاویر واقعی گلکسی اس20 پلاس 5G

طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ احتمالا قید نام گلکسی اس12 را برای این گوشی‌ها خواهد زد و از گلکسی اس20 برای این خانواده استفاده خواهد کرد. اما ساعاتی پیش تصاویر واقعی متعلق به یکی از اعضای این خانواده یعنی گلکسی اس20 پلاس 5G به بیرون درز کرده که نمای جلویی و پشتی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد.

طبق آنچه در این تصاویر می‌بینیم، گلکسی اس20 پلاس 5G به دوربینی مستطیلی‌شکل با چهار سنسور استفاده شده که با یک فلش LED و سنسور ویژه‌ای که احتمالا به میکروفون دستگاه مرتبط است، مجهز خواهد بود.

با نگاهی به نمای جلویی گوشی نیز می‌توان دریافت که انحنای لبه‌های کناری دستگاه به نسبت مدل سال قبل، با اندک تغییری همراه شده است؛ در واقع، ظاهر این گوشی بیشتر به گلکسی اس10 شباهت دارد تا گلکسی نوت 10.

و اما در خصوص مشخصات دوربین چهارگانه این گوشی باید گفت که از یک سنسور 108 مگاپیکسلی در دل خود بهره می‌برد که می‌تواند به لطف تکنولوژی پیشرفته‌ای که به آن مجهز شده، تصاویر باکیفیت را ثبت کند. در کنار این سنسور، از سنسورهای اولتراواید و تله‌فوتو نیز استفاده شده است. متاسفانه هنوز جزییاتی در خصوص مشخصات سنسور چهارم فاش نشده است.

با این حال، چند هفته‌ای به زمان برگزاری رویداد Unpacked 2020 سامسونگ باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که چه ویژگی‌هایی از این محصول تایید و یا رد خواهد شد.

سامسونگ این روزها در تدارک مراسم Unpacked خود در سال جاری میلادی است. رویدادی که قرار است در خلال آن، از کهکشانی‌های جدید یعنی سری گلکسی اس رونمایی شود.

انتشار تصاویری واقعی از گلکسی اس20 پلاس 5G

منبع
GSM Arena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا