موبایل

بلک شارک 3، اولین گوشی مجهز به رم 12 گیگابایتی در راه است

اخیرا اطلاعات جدیدی مربوط به گوشی هوشمندی با شماره مدل SHARK KLE-AO متعلق به برند بلک شارک در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به عضو جدید این خانواده یعنی بلک شارک 3 است.

اگرچه جزییات زیادی از این اسمارت‌فون در دست نیست، اما وجود فناوری ارتباطی 5G در آن تایید شده است. علاوه بر این قابلیت، یک منبع خبری معتبر نیز مدعی شده که بلک شارک 3 مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید مدل‌های بلک شارک به عنوان گوشی‌های گیمینگ به بازار عرضه می‌شوند و اگر این خبر به واقعیت تبدیل شود، بلک شارک 3 به عنوان اولین گوشی مجهز به رم 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی‌چندی پیش و در ماه جولای 2019، نسخه بلک شارک 2پرو را عرضه کرد. محصولی که به نمایشگر 6.39 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و باتری 4000 میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع 27 واتی مجهز است و بعید به نظر می‌رسد که شیائومی‌بخواهد از مشخصاتی ضعیف‌تر از مواردی که اشاره شد در بلک شارک 3 استفاده کند.

از جمله افشاگری‌های اخیر در خصوص ویژگی‌های این محصول جدید می‌توان به باتری 4700 میلی‌آمپری اشاره کرد که البته هنوز رسما تایید و یا تکذیب نشده است. با این حال، علاقمندان به بازی‌های موبایلی و بویژه برند بلک شارک، حداقل باید چند هفته‌ای را برای مشخص شدن دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون صبر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا