تکنولوژیمتا

اضافه شدن افکت‌های جدید به بومرنگ اینستاگرام

اینستاگرام برای جلب‌ نظر بیشتر کاربران و رقابت با رقیب جدید و البته قدرتمند خود یعنی تیک تاک، سه افکت جدید به نام‌های SlowMo، Echo و Duo را به اپلیکیشن بومرنگ خود اضافه کرد.

افزایش بی‌سابقه محبوبیت تیک تاک در میان کاربران به دنبال قابلیت‌های متعدد و افکت‌های بیشمار و تبدیل شدن این اپلیکیشن به چالشی بزرگ برای اینستاگرام، سبب شده تا اینستاگرام بروزرسانی جدیدی را برای بومرنگ خود که می‌تواند قابلیت‌هایی شبیه به تیک تاک را در اختیار کاربران قرار دهد، عرضه کند.

در پی این بروزرسانی، سه قابلیت جدید به نام‌های SlowMo، Echo و Duo بومبرنگ اضافه خواهند شد که می‌توانند فضای اینستاگرام را به محیطی جذاب‌تر برای کاربران تبدیل کنند. و اما در خصوص قابلیت‌هایی که این سه افکت می‌توانند ارائه کنند:

SlowMo: با کمک این افکت، سرعت اجرای ویدیوها کاهش می‌یابد و به صورت صحنه آهسته پخش می‌شود

Echo: در این افکت، یک لایه تار به ویدیو اضافه می‌شود. به عبارتی دیگر، یک دنباله شفاف به اجسام متحرک اضافه می‌شود

Duo: ویدیوها را با سرعت بیشتر به صورت معکوس پخش می‌کند

ویژگی Trimming نیز عرضه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای ثبت‌شده را از همان لحظه‌ای که می‌خواهند منتشر شود، برش دهند و به اشتراک بگذارند.

البته نمونه افکت‌های اسلو-موش و فست-فروارد را پیش از این، اپلیکیشن اسنپ‌چت نیز عرضه کرده بود. در این میان، تیک تاک نیز افکت‌های مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا