سامسونگ

سامسونگ «گلکسی ایکس کاور پرو» مجهز به باتری جداشدنی معرفی شد

شرکت سامسونگ کاملا بی‌سروصدا عضو جدیدی تحت عنوان گلکسی ایکس کاور پرو (Galaxy XCover Pro) را به خانواده کهکشانی‌های خود اضافه کرد.

این گوشی جزو مدل‌های مقاوم و یا به اصطلاح جان‌سخت و نسخه ارتقایافته‌ای از گوشی ایکس کاور 4 به حساب می‌آید که در سال 2017 معرفی شد. برخلاف بسیاری از مدل‌های قبلی این خانواده، ایکس کاور پرو از طراحی امروزی و مدرن بهره می‌برد.

این گوشی به نمایشگر 6.3 اینچی LCD با نسبت ابعاد 20:9 مجهز شده و دوربین سلفی آن نیز در قسمت بالایی و سمت چپ نمایشگر تعبیه شده است. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که حتی می‌توان با دست خیس و یا با دستکش هم با آن کار کرد.

توان پردازشی گلکسی ایکس کاور پرو از طریق پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 9611 تامین می‌شود. این چیپست، در کنار خود یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی  64 گیگابایتی را می‌بیند. یک باتری 4050 میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع 15 واتی، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را به رگ‌های این اسمارت فون تزریق می‌کند.

در قسمت پشتی بدنه گلکسی ایکس کاور پرو از دوربین دوگانه استفاده شده که یک سنسور 25 مگاپیکسلی واید و یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید را در خود جای داده است. دوربین سلفی نیز نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ «گلکسی ایکس کاور پرو» مجهز به باتری جداشدنی معرفی شد

یکی دیگر از نکات جالب توجه و وجه تمایز گلکسی ایکس کاور پرو با دیگر گوشی‌های سامسونگ، باتری جداشدنی آن است. این گوشی همچنین از استاندارد IP68 و MIL-STD-810 بهره می‌برد که مقاومت بدنه را در برابر نفوذ آب و گردوغبار و همچنین ضربات و آسیب‌های احتمالی تضمین می‌کند.

دو دکمه قابل‌ برنامه‌ریزی نیز روی بدنه دستگاه تعبیه شده که کاربر می‌تواند از آن برای خاموش و روشن کردن نور فلش و یا ایجاد پیام متنی از طریق صدا استفاده کند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز روی بدنه جای گرفته‌اند.

بار نرم‌افزاری گوشی را نیز اندروید 9 پای به دوش می‌کشد و قرار است در آینده بروزرسانی اندروید 10 برای آن عرضه شود. قیمت گلکسی ایکس کاور پرو حدود 556 دلار تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا