پوشیدنی هوشمندنمایشگاه 2020 CES

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex معرفی شد

برند امازفیت که در طی ماه‌های اخیر چندین ساعت هوشمند را رونمایی و روانه بازار کرده بود، در جریان نمایشگاه CES امسال نیز عضوی جدید را تحت عنوان Amazfit T-Rex به خانواده اسمارت واچ‌های خود اضافه کرد.

این ساعت هوشمند از بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه و آسیب‌های ناشی از سقوط بهره می‌برد و با توجه به قیمت مناسب خود، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که تمایلی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید یک ساعت هوشمند مدرن ندارند.

طبق گفته امازفیت، باتری تی-رکس قادر است با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن این ساعت را تا چیزی حدود 20 روز تامین کند. البته هنوز مشخص نشده که در چه حالتی، این میزان شارژدهی محقق خواهد شد. قرار است که تی-رکس با قیمت 139 دلار و از نهم ژانویه به بازار عرضه شود.

و اما در خصوص دیگر مشخصات این ساعت باید گفت که آمازفیت تی-رکس از نمایشگر 1.3 اینچی امولد با رزولوشن 360 در 360 پیکسل، فناوری GPS و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری بهره می‌برد. این ساعت به قطب‌‎نما نیز مجهز است و وزن آن نیز حدود 58 گرم عنوان شده است.

طبق اطلاعات ارائه شده، تی-رکس در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز به فروش خواهد رسید. همچنین، در این ساعت، 14 حالت مختلف تعبیه شده که می‌توانند به خوبی پاسخگوی سلایق مختلف کاربران باشند. روی بدنه این ساعت، چهار دکه را می‌بینیم که برای استفاده از قابلیت‌های این دستگاه طراحی شده‌اند. آمازفیت تی-رکس با تمامی‌دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگار است.

در کنار تی-رکس، از ساعت هوشمند دیگری به نام آزمافیت بیپ اس (Bip S) نیز رونمایی شد. محصولی که برای آن برچسب قیمتی 69 دلار تعیین شده و از ماه فوریه به دست خریداران خواهد رسید. این ساعت از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 1.28 اینچی، وزن  گرمی، مقاومت در برابر نفوذ آب، قابلیت GPS، سنسور ضربان قلب و طول عمر باتری 40 روزه بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا