سامسونگنمایشگاه 2020 CES

تدارک ویژه سامسونگ برای نمایشگاه CES 2020

13سامسونگ همواره با دستی پُر قدم به نمایشگاه CES می‌گذارد و در این میان، آزمایشگاه C-Lab این شرکت نیز همواره محصولی را برای معرفی در چنته دارد. امسال نیز این رویه ادامه خواهد داشت و طبق آخرین شنیده‌ها، این شرکت و آزمایشگاه مذکور از چند پروژه جدید همانند SelfieType رونمایی خواهد کرد.

در این پروژه از دوربین سلفی دستگاه و فناوری هوش مصنوعی برای ردیابی و ترجمه انگشتان دست کاربر به وردی‌های صفحه کلید استفاده می‌شود. بدین معنی که کاربر می‌تواند بدون استفاده از دست خود، تایپ کند که می‌تواند قابلیتی کلیدی و کاربردی در مواقع ضروری باشد.

سامسونگ همچنین برای آن‌هایی که با مشکل ریزش مو مواجه‌اند، تمهیداتی را اندیشیده است. پروژه‌ای تحت عنوان Becom که از یک دستگاه کوچک، هوش مصنوعی و یک اپلیکیشن موبایلی برای اسکن جمجمه فرد و پوست سر استفاده می‌کند.

در این روش، تراکم فولیکول و دیگر جزییات مربوط به موی سر فرد، مورد بررسی قرار می‌گیرد و بهترین راهکار برای درمان ارائه می‌گردد. همچنین، این امکان برای کاربران فراهم شده تا با کمک این دستگاه، متوجه شوند که آیا ریزش موی آن‌ها برطرف شده یا خیر.

محصول دیگر این شرکت، Hayler نام دارد که از آن به عنوان یک‌هایلایتر هوشمند یاد می‌شوند. این دستاورد قادر است متون چاپی و پرینت‌شده را به صورت دیجیتال پیاده و امکان جستجو را نیز برای کاربران فراهم کند.

محصول دیگر این شرکت، SunnySide است که قادر به تولید نور خورشید مصنوعی است که به افراد کمک می‌کند تا بدن آن‌ها بتواند بدون آسیب دیدن از قرارگیری در معرض نور مستقیم و طبیعی خورشید، ویتامین D تولید کند.

آزمایشگاه C-Lab سامسونگ نیز ربات انسان‌نمای PiBo را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد. رباتی که با توجه به گفت‌وگوها و حالات چهره افراد، می‌تواند ارتباط کلامی‌ساده را برقرار کند. ربات دیگر FITT نام دارد که قادر به ارائه برنامه‌های تمرینی است و می‌تواند از طریق تست‌های آمادگی جسمانی، وضعیت سلامت قلب و عضلانی کاربر را شناسایی کند.

از دیگر محصولات سامسونگ در این رویداد می‌توان به فناوری Vtouch اشاره کرد که از قابلیت ردیابی حرکات چشم و انگشان کاربر برای کنترل دستگاه‌هایی همچون وسایل هوشمند خانگی و یا خودروها برخوردار است. فناوری دیگر Smoothy نام دارد که یک اپلیکیشن چت ویدیویی گروهی با ویژگی‌های جدید است.

 

نوشته های مشابه

‫1,926 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا