موبایل

گوشی‌هایی که در سال 2019 مورد کم‌لطفی قرار گرفتند

در سال 2019، گوشی‌های جدید و جالب زیادی رونمایی و روانه بازار شدند؛ از گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشو گرفته تا اسمارت فون‌هایی با فناوری ارتباطی 5G. اما در این میان گوشی‌هایی نیز عرضه شدند که آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفتند.

گوشی‌هایی که در میان انبوه محصولات هم‌رده خود به حاشیه رانده شدند و علی‌رغم قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته خود، هرگز دیده نشدند. در ادامه قصد داریم تا به برخی از این اسمارت فون‌ها اشاره کنیم.

اوپو رنو ایس –  Oppo Reno Ace

اوپو رنو ایس -  Oppo Reno Ace

کمتر اسمارت‌فونی را می‌توان یافت که بتواند در زمینه سرعت شارژ، با رنو ایس رقابت کند. شارژ باتری 4000 میلی‌آمپری این گوشی به لطف فناوری شارژ سریع 65 واتی، تنها در 35 دقیقه از صفر به صد درصد خواهد رسید. یا در 5 دقیقه، می‌توان شارژ باتری را تا 25 درصر پرکرد.

از دیگر مشخصاتی این گوشی می‌توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، نمایشگر مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی و قابلیت ارتقای حافظه تا 256 گیگابایت اشاره کرد.

اوپو این گوشی را به دوربین چهارگانه مجهز به سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی تبه‌فوتو، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی مونوکروم مجهز کرده است. در قسمت جلوی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر دستگاه تعبیه شده و از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی جی8 ایکس ثینک  –  LG G8X ThinQ

اوپو رنو ایس -  Oppo Reno Ace

این محصول را باید یکی از بهترین گوشی‌های ال‌جی در طی سال‌های اخیر دانست که می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. ال‌جی G8X ThinQ از یک باتری بزرگ‌تر نسبت به مدل معمول جی8 و دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

برای این گوشی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعیین شده و بدنه آن نیز در برابر نفوذ ب و گردوغبار نیز مقاوم است. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، برخورداری از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون و فناوری صوتی کوآد داک نیز از دیگر ویژگی‌های G8X ThinQ است.

ایسوس ذن‌فون 6  –  Asus Zenfone 6

اوپو رنو ایس -  Oppo Reno Ace

ایسوس از جمله برندهاییست که همواره تحت‌الشعاع شرکت‌های بزرگ و محصولات آن‌ها قرار می‌گیرد. ذن‌فون 6 نیز در شمار اسمارت فون‌هایی قرار می‌گیرد که بهایی به آن‌ها داده نشد. این گوشی از مکانیسم دوربین تاشونده بهره می‌برد که قادر است برای گرفتن عکس‌های سلفی، دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 48 و 13 مگاپیکسلی را به ارمغان آورد.

با این سیستم دوربین می‌توان عکس‌های پانورامای جالب توجهی را ثبت کرد. ذن‌فون 6  به نمایشگر 6.4 اینچی فول‌ اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 855، رم 6 گیگابایتی، حافظه 64 یا 256 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپری و درگاه 3.5 میلیمتری هدفون مجهز است.

زدتی‌ای آکسون 10 پرو  –  ZTE Axon 10 Pro

اوپو رنو ایس -  Oppo Reno Ace

سری گوشی‌های آکسون شرکت زدتی‌ای، جزو مدل‌های باکفیت و پرچمدارانی پرقدرت به حساب می‌آیند و آکسون 10 پرو نیز این مساله را اثبات کرده است. به عبارتی از این گوشی می‌توان به عنوان مدل‌هایی جایگزین برای گوشی‌های وان‌پلاس نام برد.

این اسمارت فون، مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم قابل ارتقا تا 12 گیگابایت، فضای داخلی 256 گیگابایتی با امکان افزایش ظرفیت، باتری 4000 میلی‌آمپری و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را در دل خود جای داده است.

در قسمت پشتی این محصول شاهد بکارگیری دوربین سه‌گانه‌ای مجهز به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی و اولتراواید 20 مگاپیکسلی هستیم. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون می‌توان ب پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس، مقاومت نسبی بدنه در برابر نفوذ آب و گردوغبار، حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر و نرم‌افزاری روان و با عملکردی یکنواخت اشاره کرد.

ویوو نکس س 5جی –  Vivo Nex 3 5G

اوپو رنو ایس -  Oppo Reno Ace

شرکت ویوو، جزو معدود تولیدکنندگانی است که گوشی‌های خود را مجهز به نمایشگر Waterfall Display عرضه می‌کند. اگرچه Nex 3 5G از قابلیت‌ها و مشخصات قابل توجهی بهره می‌برد، اما متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود و در کنار آن یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی جای گرفته است. باتری این گوشی به ظرفیت 4500 میلی‌آمپری مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 44 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در قسمت پشتی این گوشی، دوربینی سه‌گانه مجهز به سنسورهای 48، 13 و 13 مگاپیکسلی تعبیه شده و علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک سنسور 16 مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های خود را ثبت کنند.

در پایان باید گفت که این گوشی تنها بخشی از مدل‌هایی بودند که در سال 2019، مورد کم‌لطفی قرار گرفتند و توجهی چندانی به آن‌ها نشد. البته این روند در طی سال‌های اخیر نیز وجود داشته و بی‌تردید در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا