خودروخودرو الکتریکی

مرسدس بنز EQA در راه است

مرسدس بنز به تازگی تصویر یا بهتر بگوییم تیزری از سری جدید خودروهای خود که قرار است تحت عنوان EQA عرضه شوند، منتشر کرد.

این خودرو از لحاظ شکل ظاهری و نیم‌رخ، دارای نقاط مشترکی با مدل 2021 GLA است و از آن به عنوان «برادر الکتریکی» این  کراس اوور و همچنین نسخه مقرون به صرفه مدل EQC یاد می‌شود.

با این حال، مرسدس جزییات بیشتری را از این محصول منتشر نکرد اما به نظر می‌رسد که در خودروی جدید EQA، از قابلیت‌های مورد نظر علاقمندان به رانندگی آفرود استفاده خواهد شد تا با این خودرو بتوانند به ماجراجویی بپردازند.

از این تیزر و ظاهر این خودرو برمی‌آید که EQA نمی‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به مدل‌های الکتریکی کامپکت باشد، بلکه برای آن دسته از خریدارانی تولید شده که بیشتر به فکر خرید شاسی بلندی الکتریکی اما با پرداخت هزینه کمتری به نسبت مدل EQC هستند.

اگرچه فعلا حرفی از زمان رونمایی و عرضه این محصول به میان نیامده، اما انتظار می‌رود که در سال آینده میلادی یعنی 2020، شاهد معرفی این خودروی الکتریکی باشیم. شواهد نشان می‌دهد که عزم این شرکت آلمانی و باسابقه برای ورود به حوزه خودروهای الکتریکی بسیار جدی‌تر از آن چیزیست که تصور می‌شد و باید دید که در رقابت میان خودروهای الکتریکی در بازار، چه شرکت‌ها و با چه محصولاتی حرف اول را خواهند زد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا