ال جی

ال‌جی از دو مانیور جدید ویژه گیمرها رونمایی کرد

اگر به دنبال خرید مانیتوری برای محل کار خود و یا اجرای بازی‌های ویدیوهایی هستید، بهتر است کمی‌ دست نگه دارید چرا که ال‌جی ساعاتی پیش از دو مانیتور جدید پرده برداشت.

این دو نمایشگر تحت عنوان 4K LG UltraFine Ergo و UltraGear Gaming معرفی شدند و طبق گفته ال جی، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای حرفه‌ای‌ها و همچنین گیمرها باشند. و اما در خصوص مشخصات و قابلیت این دو محصول باید گفت که مدل نخست یعنی 4K LG UltraFine Ergo از یک پنل 32 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد.

برای این مانیتور از یک استند خاص استفاده شده که می‌توان آن را به میز کار، متصل کرد. در واقع، این محصول می‌تواند برای آن‌هایی که به مانیتورهای به اصطلاح شناور علاقمندند و نمی‌خواهند فضای زیادی توسط مانیتور اشغال نشود، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

این محصول از قابلیت تغییر زاویه و چرخش280 درجه افقی و 25 درجه عمودی برخوردار است و به گفته ال جی، به پنل IPS با پوشش طیف رنگ 95 درصدی DCI-3 مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به پشتیبانی از HDR10 و درگاه USB-C اشاره کرد که به لطف آن، کاربر می‌تواند لپ تاپ خود را به دستگاه متصل و آن را شارژ کند.

محصول دیگر ال جی، UltraGear Gaming نام دارد که در چند اندازه نمایشگر بین 27 تا 38 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. از آنجایی که این نمایشگرها از سرعت پاسخ 1 میلی‌ ثانیه‌ای بهره می‌برند، می‌توانند یکی از بهترین‌های بازار برای علاقمندان به اجرای بازی‌های ویدیویی باشند.

همچنین نرخ رفرش این مانیتور برابر با 144 هرتز عنوان شده و از قابلیت G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز حرفی در خصوص قیمت و زمان عرضه این مدل‌ها زده نشد. به نظر می‌رسد که جزییات مربوط به این محصولات در جریان نمایشگاه CES 2020 که قرار است چند هفته بعد در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود، در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا