اپل

حضور اپل در نمایشگاه CES 2020 بعد از سه دهه غیبت

اپل بالاخره به غیبت تقریبا سه دهه‌ای خود در نمایشگاه CES پایان خواهد داد و خود را برای حضور در این رویداد بزرگ دنیای فناوری در لاس وگاس آمریکا در سال 2020 آماده می‌کند.

مسئولان  نمایشگاه CES، برنامه خود را برای این رویداد در سال آینده منتشر کردند که مشخص شد اپل رسما در این CES 2020 حضور خواهد داشت. البته اپل محصولی را برای این رویداد در نظر نگرفته و قرار است که این شرکت، طرفداران خود را غافلگیر کند بلکه بر روی یکی از موضوعات مورد علاقه خود یعنی «حریم خصوصی» تمرکز خواهد کرد.

آخرین حضور اهالی کوپرتینو در نمایشگاه CES به سال 1992 برمی‌گردد که در آن زمان، جان سولی مدیرعاملی اپل را بر عهده داشت و از مسیج‌پد Newton رونمایی کرد. با این که اپل بعد از آن، هیچگونه حضور رسمی‌را در این رویداد بزرگ دنیای فناوری نداشت اما سایه و تاثیرگذاری آن بر این نمایشگاه همواره احساس می‌شد و بسیاری از کارمندان اپل همه ساله در CES شرکت می‌کردند. این شرکت حتی در جریان نمایشگاه CES 2019، یک بیلبورد بزرگ را در شهر لاس وگاس و با تاکید بر موضوع حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران خود نصب کرده بود.

قرار است که Jane Horvath، مدیر ارشد بخش حریم خصوصی جهانی اپل در تاریخ هفتم ژانویه سال آینده میلادی و در جریان این رویداد، در خصوص مساله حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران صحبت کند. در این پنل، مدیرانی از فیسبوک، Proctor، Gamble و نماینده نهاد FTV شرکت خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا