موبایل

گوشی «ردمی K30» مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی شد

شیائومی اخیرا از گوشی جدیدی به نام ردمی K30 پرده برداشت که مشخه بارز آن دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX686 سونی است.

شیائومی در این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی استفاده کرده که در قسمت بالایی آن، دو حفره برای سنسورهای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. سنسور نخست سلفی از رزولوشن 20 مگاپیکسلی بهره می برد و سنسور دوم نیز از نوع عمیق عنوان شده است.

در قسمت پشتی بدنه اما شاهد بکارگیری دوربین چهارگانه هستیم که سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور واید با دامنه دید 120 درجه‌ای، لنز ماکر و یک سنسور عمیق ایفای نقش می کنند. این گوشی از 10 دسامبر و به عنوان اولین اسمارت فون مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی سونی روانه بازار خواهد شد. این سنسور 1/1.7 اینچی از پیکسل های 1.6 میکرونی بهره می برد.

شیائومی برای اثبات قابلیت های این دوربین، ویدیویی را منتشر کرد که در آن به وضوح می توان به قدرت بالای این سنسور پی برد به طوری که حتی در عکس های ثبت‌شده، کوچک‌ترین جزییات ثبت می شوند.

اگرچه هنوز جزییات دقیقی در خصوص مشخصات کامل و قیمت این گوشی اعلام نشده، اما مشخص شده که انرژی ردمی K30 از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپری تامین می شود که برای اسمارت فونی در این کلاس، راضی‌کننده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا