سامسونگ

نسخه «لایت» گلکسی اس10 و گلکسی نوت 10 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا ظرف چند روز آینده و قبل از آنکه از مدل‌های جدید سری گلکسی اس11 رونمایی کند، از نسخه لایت گوشی‌های پرچمدار سال 2019 خود پرده بردارد.

چندی پیش، تصاویری در خصوص گوشی گلکسی اس10 لایت که تحت عنوان گلکسی A91 نیز شناخته می‌شود، در فضای وب منشر شد و در کنار آن نیز شایعاتی در رابطه با عرضه مدل گلکسی نوت 10 لایت نیز به گوش می‌رسید. البته این گوشی‌ها با مدل گلکسی S10 متفاوت‌اند و نباید با هم اشتباه گرفته شوند.

برای اولین بار، اکانت توییتری افشاگر OnLeaks، اطلاعاتی را در خصوص گوشی گلکسی اس10 لایت (A91) منتشر کرد و طولی نکشید که موجودیت این گوشی توسط اداره FCC آمریکا نیز تایید شد. طبق این افشاگر، گلکسی اس 10 لایت شباهت نزدیکی به گلکسی اس11 خواهد داشت به طوری که در قسمت پشتی بدنه از دوربین مستطیلی بزرگ مجهز به سه یا چهار سنسور بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این گوشی به دوربینی شبیه به لنز پریسکوپ مجهز خواهد بود. در قسمت جلویی اما شاهد یک حفره کوچک در قسمت میانی و بالایی نمایشگر خواهیم بود که سنسور سلفی را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد که در گلکسی اس10 لایت، خبری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون نخواهد بود

طبق آنچه منابع خبری متعدد فاش کرده‌اند، گلکسی اس 10لایت به پرازنده اسنپدراگون 855، نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ‌دی، رم 8 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و باتری 4500 میلی‌آمپری مجهز خواهد بود. احتمالا سامسونگ این گوشی را تحت فناوری 5G عرضه خواهد کرد.

در خصوص گوشی گلکسی نوت 10 لایت نیز باید گفت که این محصول نیز از دوربینی مشابه با مدل قبلی برخوردار خواهد بود و علاوه بر این‌ها، قلم S Pen را نیز برای استفاده بهتر از نمایشگر در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این گوشی از سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تر بهره می‌برد. رم 8 گیگابایتی و پردازنده اگزینوس 9810 نیز از جمله ویژگی‌های احتمالی آن هستند. برتری گلکسی نوت 10 لایت در این است که از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار است.

حال و با توجه به آخرین شنیده‌ها، سامسونگ تا پایان ماه دسامبر از این دو گوشی رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا