گوگل

بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل پلی استور در سال 2019

هنوز چند ساعتی از معرفی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های منتخب اپل در سال 2019 نگذشته که شرکت گوگل برای جا نماندن از این رقیب سنتی، فهرستی از برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها خود را در سال جاری میلادی منتشر کرد.

گوگل اعلام کرد که فهرست مذکور شامل دو دسته بندی می‌شود: نخست، «انتخاب کاربران» که بهترین فیلم، اپلیکیشن، بازی و کتاب الکترونیکی که توسط کاربران گوگل پلی استور انتخاب شدند و دوم، انتخاب برترین اپلیکیشن و بازی که به انتخاب این شرکت بوده است.

در خصوص بهترین اپلیکیشن باید گفت که کاربران گوگل پلی استور، برنامه Video Editor-Glitch Video Editor را که توسط توسعه‌دهنده InShot طراحی شده، انتخاب کردند. در حال حاضر، برای این اپلیکیشن بیش از 62 هزار بررسی و بیش از 10 میلیون دانلود ثبت شده است.

انتخاب شرکت گوگل در دسته‌بندی بهترین اپلیکیشن نیز، برنامه Albo بود که توسط Massive Media ساخته شده و این عنوان را در سال 2019 از آن خود کرده است. همچنین، جایزه بهترین بازی از نگاه کاربران گوگل پلی استور و همینطور خود گوگل، به بازی Call of Duty: Mobile رسید.

جایزه بهترین کتاب الکترونیکی و بهترین فیلم از نگاه کاربران نیز به ترتیب به کتاب Scary Stories to Tell in the Dark و فیلم Marvel Studios’ Avengers: Endgame تعلق گرفت.

همانند رویه‌ای که اپل در پیش گرفت، گوگل نیز بهترین‌های سال 2019 خود را در صفحه اصلی فروشگاه اپلیکیشن خود قرار داده تا شاید کاربران بیشتری به دانلود و استفاده از آن‌ها ترغیب شوند.

نوشته های مشابه

‫417 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا