موبایل

گوشی‌ها سری «V30» آنر با پشتیبانی از 5G رونمایی شدند

شرکت آنر گوشی‌های V30 و V30 Pro را به عنوان جدیدترین اعضای سری گوشی‌های میانرده اما قدرتمند خود رونمایی کرد. گوشی‌ها سری V شرکت آنر قابلیت‌ها و امکاناتی را ارائه می‌کنند که در اصل جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت مادر آنر، یعنی هواوی محسوب می‌شوند.

از دیگر مشخصات فنی آنر V30 Pro می‌توان به باتری 4100 میلی‌آمپری مجهز به شارژ سریع 40 وات اشاره کرد که طبق ادعای هواوی طی 30 دقیقه، باتری را 70 درصد شارژ می‌کند. همچنین شارژ وایرلس 27 وات این گوشی نیز قادر است باتری را طی همین مدت زمان تا 52 درصد شارژ کند.

هواوی V30 Pro در زیر پوسته ظریف خود به چیپست کایرین 990 5G مجهز شده است. یکی از تفاوت‌ها پرو با نسخه عادی این گوشی استفاده از سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید است که در نسخه عادی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. به‌کارگیری این سنسور اولتراواید باعث شده فیلم‌برداری حرفه‌ای که هواوی با میت 30 پرو آن را معرفی کرده بود، در این گوشی نیز محقق شود. ضمنا سنسور اصلی دوربین گوشی از نوع 40 مگاپیکسلی بوده و در کنار آنها نیز یک لنز تله 8 مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کند.

آنر V30 Pro

آنر V30 Pro با قیمت 550 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافه داخلی عرضه می‌شود. ضمنا مدل 256 گیگابایتی این اسمارت‌فون هم با قیمت 600 دلار عرضه خواهد شد. نسخه عادی این گوشی یعنی آنر نیز با قیمت پایه 370 دلار به‌فروش می‌رسد.

هنوز صحبتی مبنی بر عرضه این گوشی‌ها خارج از بازار چین صورت نگرفته است. حتی در صورت عرضه این گوشی در دیگر کشورها، احتمال عرضه آن در کشورهای غربی با توجه به تحریم هواوی توسط آمریکا تقریبا منتفی است.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا