اپل

هزینه 20 میلیون دلاری اپل برای تبلیغ اپل تی‌وی پلاس

شرکت اپل در طی 30 روز منتهی به عرضه رسمی ‌اپل تی‌وی پلاس، حدود 19.9 میلیون دلار را برای تبلیغات این سرویس استریمینگ جدید خود هزینه کرد.

اگرچه این مقدار، رقم قابل‌توجهیست اما تقریبا یک‌دوم هزینه 38.6 میلیون دلاریست که این شرکت برای تبلیغ گوشی‌های آیفون خود در طی همین بازه زمانی صرف کرده است. در این گزارش که توسط نیویورک تایمز منتشر شده، آمده است که اپل در ماه سپتامبر، 14.9 میلیون دلار برای تبلیغ اپل تی‌وی پلاس و 28.6 میلیون دلار برای تبلیغ آیفون‌های خود هزینه کرد.

این اختلاف در بخش تبلیغات آنلاین نیز مشاهده می‌شود به طوری که اپل در ماه اکتبر، هزینه 2.3 میلیون دلاری را برای گوشی‌های آیفون و 1.7 میلیون دلاری را برای اپل تی‌وی پلاس خود اختصاص داد. جالب اینجاست که در ماه سپتامبر، 3.8 میلیون دلار برای تبلغ اپل تی‌وی پلاس و 2.4 ملیون دلار برای تبلیغ آیفون در فضای آنلاین توسط اپل هزینه شد.

اپل از طریق تبلیغ بیشتر گوشی‌های آیفون خود توانست نتیجه مورد نظر را نیز بدست آورد به نحوی که در گزارش مالی اخیر اپل آمده است که نیمی‌از درآمدهای این شرکت از طریق فروش آیفون‌ها بدست آمده است. طبق پیش‌بینی‌ها، درآمد اپل تی‌وی پلاس به طور سالانه و تا سال 2025، حدود 9 میلیارد دلار برآورد شده است. این در حالیست که میزان درآمد حاصل از فروش آیون در سال گذشته، حدود 218 میلیارد دلار عنوان شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا