گوگل

رونمایی از لپ‌تاپ پیکسل بوک گو؛ دستاورد جدید مهندسان گوگل

بالاخره انتظار چندین هفته‌ای طرفداران محصولات گوگل و البته برند پیکسل به سر آمد و اهالی مانتین ویو، جدیدترین لپ تاپ خود تحت عنوان پیکسل بوک گو را در معرض دید حاضرین در کنفرانس نیویورک خود قرار دادند.

محصولی که جزو خانواده کروم‌بوک‌ها محسوب می‌شود و مجهز به نمایشگر 13.3 اینچی و قیمت پایه 649 دلار به بازار عرضه خواهد شد. طبق اعلام گوگل، پیش‌فروش این محصول از هم‌اکنون آغاز شده و کاربران می‌توانند مدل مشکی آن را سفارش دهند؛ البته مدل صورتی پیکسل بوک گو نیز در آینده نزدیک قابل خرید خواهد بود.

گوگل در این مراسم، ویدیویی را پخش کرد که در آن می‌شد به صدای بسیار پایین کیبورد پیکسل بوک گو پی برد. همچنین بدنه این لپ‌تاپ نیز به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی می‌توان آن را حمل کرد و از دست سُر نخورد.

طبق آنچه گوگل اعلام کرده، پیکسل بوک تازه وارد قادر است با یک بار شارژ، تا 12 ساعت انرژی را در خود ذخیره و به بدنه دستگاه تزریق کند. ناگفته نماند که با یک بار شارژ 20 دقیقه‌ای، می‌توان تا 2 ساعت از این لپ‎‌تاپ استفاده کرد.

پیکسل بوک جدید شرکت گوگل در چند پیکربندی عرضه خواهد شد که در دل این مدل‌ها، پردازنده‌های Core m3، Core i5 و Core i7 جای خواهند گرفت و حافظه رم آن نیز بین 8، 16 و 32 گیگایت متغیر خواهد بود. پیکسل بوک گو با یکی از سه ظرفیت حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا