اپل

حل رایگان مشکل روشن نشدن آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس توسط اپل

برخی از دارندگان گوشی‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس گزارش دادند که بروز نقص در یکی از قطعات این گوشی‌ها موجب روشن نشدن این دستگاه‌ها شده است.

11 میلیون نفر از طرح تعویض باتری شرکت اپل استفاده کردند

اپل با تایید این موضوع و در واکنش به این گزارش‌ها اعلام کرد کرد که تنها مدل‌هایی از این دو گوشی با این مشکل مواجه شدند که بین اکتبر 2018 تا آگوست 2019 تولید شدند. این امکان برای کاربران فراهم شده تا با وورد به وب‌سایت اپل و وارد کردن شماره سریال آیفون 6 اس یا آیفون 6 اس پلاس خود، از وجود این نقص در دستگاه خود مطلع شوند.

اپل اعلام کرده که مشکل روشن نشدن آیفون 6 اس را به صورت رایگان برای دارندگان این دو گوشی برطرف خواهد کرد. در وب‌سایت این شرکت آمده است: مشخص شده که برخی از گوشی‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به دلیل بروز نقص در عملکرد یکی از قطعات این گوشی‌ها روشن نمی‌شود. این مساله تنها متوجه دستگاه‌هایی شده که در بازه زمانی مشخص و با شماره سریال‌هایی محدود تولید شدند.

آیفون 6 اس با مدل‌های جدید این شرکت تفاوت‌های زیادی دارد به طوری که این گوشی، آخرین آیفونی بود که از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون بهره می‌برد و از آیفون 7 به بعد، این پورت از مدل‌های آیفون برداشته شد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا