تکنولوژی

وان‌پلاس تی‌وی معرفی شد؛ تلویزیون 55 اینچی 4K اولد

بالاخره پس از هفته‌ها انتظار، شرکت وان‌پلاس در مراسم اختصاصی خود در کشور هند در کنار رونمایی از گوشی وان‌پلاس 7T، از اولین تلویزیون خود تحت عنوان وان‌پلاس تی‌وی پرده برداشت.

این محصول از نمایشگر 55 اینچی 4K اولد با طیف رنگ NTSC صدوبیست درصدی و پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10 بهره می‌برد و نسبت نمایشگر به بدنه آن نیز 95.7 درصد عنوان شده است. در وان‌پلاس تی‌وی از ساندباری با هشت اسپیکر استفاده شده که این اسپیکرهای از فناوری دالبی اتمز پشتیبانی می‌کنند. به گفته وان‌پلاس، این تلویزیون قادر است به کمک اسپیکرهای خود، تجربه‌ صوتی عمیقی را برای کاربران به ارمغان آورد.

در خصوص طراحی وان‌پلاس تی‌وی نیز باید گفت که این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده که از هر زاویه‌ای، زیبا و چشم‌نواز به چشم می‌آید و ریموت کنترل آن تقریبا شبیه به ریموت اپل تی‌وی طراحی شده و کاربر می‌تواند از طریق کابل USB-C، آن را شارژ کند.

نرم افزار این تلویزیون مبتنی بر اندروید تی‌وی طراحی شده و به گفته وان‌پلاس، تا سه سال بروزرسانی برای این سیستم عرضه خواهد شد و با کمک گوگل اسیستنت نیز می‌توان به بسیاری از قابلیت‌های آن دسترسی داشت.

یکی از قابلیت‌های وان‌پلاس تی‌وی، اکسیژن پلی (Oxygen Play) نام دارد که می‌تواند با سوییچ کردن بین اپلیکیشن‌ها در تلویزیون‌های هوشمند، از هدر رفتن زمان کاربران جلوگیری کند. وان‌پلاس کانکت (OnePlus Connect) نیز این اجازه را کاربران می‌دهد تا گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و از طریق دستیار صوتی آمازون الکسا، آن را روشن کنند.

تلویزیون وان‌پلاس تی‌وی در دو مدل عرضه خواهد شد؛ مدل TV Q1  و TV Q1 Pro که قیمت 987 و 1411 دلار به ترتیب برای این دو مدل تعیین شده است.

وان‌پلاس تی‌وی معرفی شد؛ تلویزیون 55 اینچی 4K اولد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا