شبکه‌های اجتماعی

فالوور اینستاگرام نخرید، با این ابزارها ارگانیک فالور جذب کنید

جذب فالوور(دنبال کننده) و لایک در اینستاگرام، برای اکثر کاربران کار پر چالشی است مگر انکه راهی جادویی بلد باشند و بدانند چطور پست‌های وایرال منتشر کنند.

الگوریتم‌های اینستاگرام، دائما در حال تغییر است  و برای بعضی کاربران جلب توجه دیگران و بازاریابی در این فضا واقعا سخت به نظر می‌آید. از آنجاییکه شبکه اینستاگرام در واقع راک استار شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، طبیعی است که ابزارها و شیوه‌های زیادی برای جذب مخاطب در آن عرضه شود. با محبوب شدن این شبکه اجتماعی، بازار خرید و فروش فالوور و لایک نیز داغ‌تر شده اما این کار مشکلاتی نیز در پی دارد. مثلا ممکن است به خریدار، فالوورهای فیک یا تقلبی غالب شود و به همین دلیل اعتبار یا حتی فالوورهای قبلی خود را نیز از دست دهند.

ابزارها و شیوه‌های زیاد دیگری نیز برای جذب مخاطب در این شبکه وجود دارد. در ادامه می‌خواهیم به معروف ترین و کاربردی ترین ابزارهای جذب فالوور در اینستاگرام اشاره کنیم.

Hashtagforlikes

یکی از بهترین پلت فرم‌ها برای جذب مخاطب فعال و واقعی، Hashtagforlikes است که جدیدا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پلت فرم، هم خدمات رایگان و هم پرمیوم ارائه می‌دهد و می‌تواند میزان قدرت هشتگ و تگ‌های انتخابی کاربر را مشخص کند.

پلت فرم Hashtagforlikes در واقع یک ابزار تحقیقاتی است. اگر کاربر اینستاگرام هستید، به وبسایت این پلت فرم حتما سر بزنید و با راه‌های مختلف جذب مخاطب آشنا شوید.

Social Gone Viral

یکی از معروف‌ترین  و مورد استفاده ترین ابزارهای لیست ما، Social Gone Viral است که با استفاده از متدهای منحصر به فرد می‌تواند مخاطبان مناسب کسب و کار شما را پیدا کند. بزرگ‌ترین هدف این پلت فرم، پیدا کردن کاربران درست برای جذب است، افرادی که به هر نوعی با خدماتی که شما ارائه می‌دهید، ارتباط بیشتری دارند.

خدمات این پلت فرم، هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد و می‌تواند هم به اشخاص و هم کسب و کارهای مختلف فعال در اینستاگرام، کمک کند.

BuzzSumo

این روزها از کسب و کار اینفلوئنسرها یا سلبریتی‌های مجازی اینستاگرام زیاد می‌شنویم. BuzzSumo هم یک ابزار تحقیقاتی کاربردی است که می‌تواند در زمینه مارکتینگ به کار بیاید. بر اساس نظرسنجی Influencer Marketing Hub، 92 درصد بازاریابان معتقدند که اینستاگرام مهم‌ترین پلتفرم اجتماعی در بازار کسب و کاری اینفلوئنسرها محسوب می‌شود. BuzzSumo هم در این حوزه از بهترین ابزارهاست. اگر به دنبال جذب مخاطب‌های مناسب برای خود هستید، BuzzSumo را حتما در گزینه‌های خود قرار دهید.

Polarr

اگر در زمینه ویرایش عکس زیاد تجربه ندارید، Polarr برنامه مفیدی برای شماست. این برنامه، یک اپلیکیشن هوشمند ویرایش عکس محسوب می‌شود. این پلت فرم با جمع آوری داده از منابع مختلف می‌تواند بهترین فیلتر و تنظیمات را برای عکس کاربر ارائه کند. انتشار عکس‌های با کیفیت و جذاب، از لازمه‌های فعالیت در اینستاگرام است و Polarr قطعا می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

Lightroom

Lightroom نیز یک برنامه کاربردی برای ویرایش عکس است.این برنامه برای عکاسان نسبتا حرفه‌ای، کاربرد زیادی دارد اما برای یادگیری متدهای مختلف زیباسازی و فیلتر تصاویر نیز به کار می‌آید.

Buffer

Buffer یکی از بزرگ‌ترین پلت فرم‌های مدیریت شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. این ابزار، برای برنامه ریزی، مشارکت و همکاری و مدیریت استراتژی تیم در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. Buffer طراحی تمیز و هوشمندانه‌ای دارد و برای استفاده همه مدل کاربر، کاربردی بوده و راهکارهای ساده‌ای ارائه می‌دهد.

LastPass

بر اساس گزارش Trace Security، 81 درصد حملات داده‌ای به دلیل سیستم حافظتی ضعیف پسورد صورت می‌گیرد. شاید حتی شماهم تجربه هک اکانت اینستاگام خود را داشته باشید. به ناگهان، شخص متوجه می‌شود که تمام فالوورهایش را از دست داده و به نقطه اول برگشته است. اما استفاده از سرویسی مانند LastPass  می‌تواند در تامین امنیت اکانت شما بسیار کارامد باشد.

کاربردی‌‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پسورد

Canva

Canva بسیار کاربردی است و استفاده ساده‌ای دارد. این ابزار برای طراحی پست‌ها و استوری‌های شبکه های اجتمای به کار می‌آید. این ابزارt پر است از قابلیت‌های مختلف، نمونه‌های آماده متنوع و بسیاری سرویس های کارآمد دیگر.

HootSuite

HootSuite، رقیب ابزار Buffer است که در بالا به آن اشاره کردیم. این پلت فرم یک ابزار مدیریت مدیا است که برای استفاده در اینستاگرام کاربردهای زیادی دارد. قآبلیت معروف  in-depth analytical tracking( ردیبی تحلیلی ععمیق) این پلت فرم، یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های HootSuite برای تبدیل کردن اکانت شما به یک کسب و کار موفق است.

Bitly

یکی از شیوه‌های عالی برای مارکتینگ موفق در اینستاگرام، استفاده از ردیابی لینک است. Bitly این امکان را فراهم می‌کند که آدرس لینک‌ها کوچک تر شده و برای استفاده در شبکه اجتماعی مناسب‌تر شود. این ابزار برای موفقیت کمپین‌های مختلف نیز کاربرد دارد.

Influential

Influential یک پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی است که در تحلیل مخاطبان اینستاگرام به شما کمک می‌کند. یک کاربر موفق اکانت اینستاگرام با دسترسی به داده‌های هوشمند، راحت‌تر می‌تواند تصمیمات مربوط به مدیریت پیج خود را بگیرد.  Influential می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

IG Audit

IG Audit یک ابزار کاملا رایگان است و با آن می‌توانید فالوورهای تقلبی یا فیک اکانت خود را پیدا کنید. در اینستاگرام، پروفایل‌های فیک زیادی وجود دارد و داشتن این مدل فالوورها به شهرت و محبوبیت پیج شما خدشه وارد می‌کند.

منبع: فوربز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا